reklamı kapat

POPÜLER

Netflix oyun Spry Fox

Netflix, yeni bir oyun stüdyosu daha satın aldı

Dünyanın en büyük video platformu konumunda bulunan Netflix, oyun tarafına gerçekten çok büyük önem veriyor.

Netflix, yapılan resmî açıklama ile duyurulduğu üzere Spry Fox oyun firmasını satın alıyor. Bu konuda şirketin yaptığı resmî açıklama şöyle: “Geçtiğimiz Kasım ayında Netflix’te oyun oynama deneyimini üyelerimizin kullanımına sunmuştuk. Lansmanımızın birinci yıl dönümüne yaklaşırken Spry Fox’un Netflix bünyesine katılan altıncı oyun stüdyosu olacağını duyurmanın heyecanını yaşıyoruz. Spry Fox, keyifli ve özgün oyunlar geliştirmeye odaklanan ödüllü bir bağımsız stüdyo.

Stüdyonun oyun geliştiriciliği alanındaki benzersiz yaklaşımının yanı sıra Triple Town, Alphabear ve Cozy Grove gibi oyunlarla yakaladığı başarı, sevilen bir türde daha yaratıcı gelişimimizi hızlandırmaya yardımcı olacak. Bu iş birliği, Netflix’in oyun kataloğunun artan çeşitliliğine katkıda bulunarak herkese hitap edecek oyunlar sunmasına olanak sağlayacak.”

Spry Fox’un kurucularından Daniel Cook, bu iş birliği hakkında şunları söylüyor: “Yirmi yıl önce David ile birlikte Spry Fox’u kurarken nazik ve yaratıcı insanlara, oynayanları mutlu edecek güzel ve özgün oyunlar geliştirmeleri için destek sunan bir ortam yaratmayı amaçlamıştık. Şimdi ise içtenlikle yapılan pek çok görüşmenin ardından, bir oyun stüdyosu olarak Netflix bünyesine katılma ve birlikte müthiş oyunlar geliştirme fikrinin hepimizi heyecanlandırdığını gördük.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Hem değerleri hem de çalışanlarının ve oyuncuların mutluluğuna yönelik önceliklerinden asla ödün vermeyen yaklaşımı açısından kendimize bu kadar yakın bulduğumuz bir stüdyoyla birlikte oyunlar geliştirmeyi dört gözle bekliyoruz. Oyun dünyasındaki yolculuğumuz daha yeni başladı.

Ancak şirket bünyesindeki yaratıcı kapasitemizi geliştirmemize zemin hazırlayan çalışmalarımızla şimdiden gurur duyuyorum. Bu çalışmalar sayesinde üyelerimize, üyelikleri kapsamında mümkün olabilecek en iyi oyun deneyimini sunma imkânı yakalıyoruz. Üstelik bu deneyimde reklamlara ve uygulama içi satın alımlara da yer vermiyoruz.”

Mobil uygulamaları üzerinden kişilere hali hazırda 35 farklı oyun sunan firma, buradaki kataloğu 55 yeni oyun ile daha da büyük hale getirmeyi hedefliyor. Buna ek olarak Netflix’in “bulut oyun” temelinde çalışmaları da bulunuyor. Şu an oyunları yerleşik olarak cihazlarda oynatan firma, bunu ileride buluta taşımak istiyor ve bunun için yeni bir stüdyo açıyor. Daha önce duyurulduğu üzere şirket kendi oyun stüdyosunu da kuruyor.

Netflix ve oyun adımları yanında bu da ilginizi çekebilir: Franky Zapata’dan yeni hava aracı