reklamı kapat

POPÜLER

Peugeot 408 euro ncap

Peugeot 408 ve yeni e-208 ilk kez kullanıcılarla buluşuyor

Paris’te uzun süre sonra kapılarını açacak fuarda ilk kez gösterilecek Peugeot 408 ve yeni e-208, fuarın ilgi odaklarından olacak.

Peugeot’nun tanıtımıyla birlikte küresel çapta büyük ilgi gören yepyeni modeli 408 için yollara çıkış için geri sayım devam ediyor. Geçtiğimiz haziran ayında düzenlenen özel bir etkinlikle tanıtımı gerçekleştirilen model, önümüzdeki hafta itibarıyla ilk kez kullanıcıların karşısında boy gösterecek. Dört yıllık uzun bir bekleyişin ardından kapılarını açacak olan Paris Otomobil Fuarı’nda sahneye çıkarılacak olan 408, katılımcılar tarafından fiziksel olarak görülebilecek. Peugeot organizasyon kapsamında, önemli menzil iyileştirmeleri barındıran yeni e-208’i de ilk kez gösterecek. Bu yeni isimlerin yanı sıra 9X8 Hybrid ve 508 PSE de markanın standında görülebilecek.

Peugeot 408

Peugeot 408 için ilk fiyatlar göründü

Peugeot’nun ürün gamına eklediği yeni modeli 408 şüphesiz fuarın gözlerinden biri olacak. Coupe SUV trendinin iddialı üyelerinden olacak model için yurt dışı fiyatları da geçtiğimiz hafta görünmeye başlamıştı. First Edition versiyonu üzerinden Avrupa’nın bazı bölgelerine sınırlı üretim adetleriyle sunulacak olan paket için Peugeot cephesi 49.850 euroluk fiyatla siparişleri açtı. Standart olarak lansman rengi olan mavi ile gelen 408 First Edition, tahmin edebileceğiniz üzere tüm teknolojik donanımları standart olarak taşıyor. Hibrit motorun da standart olmasının etkisiyle şimdilik ürün gamının en pahalı versiyonu olarak da göreceğimiz versiyonda, ilgi çeken 20 inçlik jant seti de standart olarak karşımıza çıkıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

408 ürün gamının hibrit tarafında ise 1,6 litrelik benzinli motorun merkezinde iki farklı seçenekle sunulduğunu biliyoruz. 180 beygir ve 225 beygir olmak üzere tercih edilebilen şarj edilebilir hibritlerden First Edition’da 225 beygirlik kombinasyona yer veriliyor. Her iki şarj edilebilir hibrit versiyon 12,4 kWsa şarj kapasitesiyle gelen bataryanın saf elektrikli sürüş menzili 62 kilometre olarak paylaşılıyor. Kullanıcılar 7,4 kW’lik Wall Box üzerinden bataryayı yaklaşık iki saatte tamamen dolu hale getirebiliyor. 3,7 kW’lik şarj cihazı ile tam şarj yaklaşık 3 saat 50 dakika sürüyor. Standart prizde ise tam şarj süresi yaklaşık 7 saat 30 dakika. 408 ile ilgili merak ettiğiniz tüm detaylara haberimizden ulaşabilirsiniz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

e-208 menzil tarafında çok daha iddialı

Duyurusuyla birlikte rakamsal bazda öne çıkan birçok detayı paylaşılan yeni e-208, makyajı aşan geliştirmeler bizi bekliyor. Araçla birlikte bizi 136 PS güç seviyesinden 156 PS sınırına yükselmiş bir elektrikli otomobil karşılıyor. Tork tarafında da üretime 260 Nm’lik değerle taşınacağını gördüğümüz modelin yeni üniteleriyle birlikte 0’dan 100’e hızlanmasının da 8 saniyenin altına düşmesine kesin gözüyle bakılıyor. Batarya tarafına baktığımızda ise 51 kWh kapasiteli daha güncel bir paket karşımızda.. Yapılan donanım ve yazılım optimizasyonuyla birlikte elektrikli 208’in 400 kilometreyi bulan menzil değerlerini görebildiği oldukça başarılı bir senaryo söz konusu. Modelle ilgili merak ettiğiniz diğer detaylara haberimizden ulaşabilirsiniz.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR