Peugeot cephesinden Türkiye’de yeni bir başarı daha
Son aylarda SUV satışlarında liderliği kimseye bırakmayan Peugeot, mayıs ayında elde ettiği payla da yine zirveyi kimseye bırakmayarak yola devam ediyor.
Mayıs ayında gerçekleştirdiği SUV satışı ile segmentinden yüzde 34 pay alan Peugeot, yine toplam SUV segmentinin en çok satan markası oldu. Fransız üretici, ocak ayından Mayıs ayı sonuna kadar gerçekleştirdiği toplam 9.187 adet SUV satışı ile 2020 Ocak – Mayıs toplam SUV’deki liderliğini de devam ettirirken, Mayıs ayında gerçekleştirdiği 2.733 adet satış ve yüzde 8.4 pazar payı ile markalar sıralamasında dördüncü sırada yer aldı.
İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
Peugeot SUV modellerinin detaylı satış rakamları
Ocak – Mayıs arasında toplam 5.431 adet satılan 3008 model, yüzde 13 pazar payı ile bu dönemde Türkiye’de toplam SUV segmentinin lideri olurken, Mayıs ayındaki 1.008 adetlik satışı ile yüzde 27 pazar payı alarak C-SUV segmentindeki liderliğini korumaya devam etti. Türkiye’de satışa sunulduğundan beri yüksek talep gören, modern otomobil teknolojilerinin tüm gereksinimlerini karşılayan yeni 2008 modeli ise mayıs ayında gerçekleştirdiği 995 adetlik satış ile SUV 3008’in ardından ikinci sırada yer alırken, 5008 ise Mayıs ayında D-SUV segmentinde yüzde 20 pazar payı ile ikinci sırada yer aldı. Marka haziran ayıyla birlikte “şimdi al eylülde ödemeye başla” kampanyasını da devreye soktu.