reklamı kapat

POPÜLER

Renault Grubu

Renault Grubu değişim sürecinin üçüncü adımını başlattı; işte bilmeniz gerekenler

 - Güncelleme: 09 Kasım 2022 17:03

Renault Grubu CEO’su Luca de Meo, ilk olarak 2021’in başında duyurulan planlamaların üçüncü ayağını özel bir etkinlikte lanse etti.

Renault Grubu’nun içerisindeki bütün markaları etkileyen Renaulution stratejik planının duyurulması üzerinden neredeyse bir yıl geçti. Bu etkinlikte halihazırdaki markaların geleceğinin yanında yeni oluşumların da hayata geçirilme planları dikkatimizi çekmişti. İlk iki aşaması Resurrection (Diriliş) ve Renovation’dan (Yenileme) olarak isimlendirilen planların yeni Nesil otomotiv şirketi olma hedefindeki üçüncü perdesi olan Revolution (Devrim) de başlatıyor artık başlıyor. Renault Grubu CEO’su Luca de Meo ve Renault Grubu CFO’su Thierry Piéton kısa süre önce düzenlenen özel etkinlikte stratejinin üçüncü bölümünü detaylandırdı.

Renault yeni alt markalarla yola devam edecek

Yapısal olarak daha kârlı değer zincirlerinden yararlanarak iş karmasını dönüştürmeyi hedefleyen Renault Group, önde gelen ortaklarla stratejik girişimleri birlikte oluşturmak, birlikte finanse etmek ve ölçeklendirmek için yatay ve ekosistemsel bir yaklaşımdan yararlanıyor. Her biri homojen bir teknoloji seti üzerine inşa edilmiş, uzman ekiplere sahip 5 odaklı iş kolu yaratan Renault Grubu, kendi Devrimini gerçekleştiriyor. Bunlar Ampere, Alpine, Mobilize, The Future is NEUTRAL ve Power olarak sıralanıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Renault Group CEO’su Luca de Meo, konuyla ilgili açıklamalarında; “Duyurular, Renault Group ekibinin şirketi, endüstrimizin dönüşümünün yarattığı gelecekteki zorluklara ve fırsatlara hazırlama kararlılığının yeni bir işareti. Yıllardır en iyi ürün yelpazesinin gelişimini güvence altına alarak şirketi büyümeye hazırladıktan sonra, yeni otomotiv değer zincirlerinde kendimizi rekabet arenasında daha hızlı ve daha güçlü konumlandırmayı amaçlıyoruz. Çağımızın volatilitesini ve hızlı teknolojik evrimini yönetmek için çevik ve yenilikçi bir organizasyon tasarlıyoruz. Yeni iş ve teknolojilere yatırım yapma, yaratma ve ölçeklendirme söz konusu olduğunda da iş birliğine inanıyoruz.” ifadelerine yer verdi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Renault Group CFO’su Thierry Piéton ise konuyla ilgili şunları söyledi; “Grup olarak sadece 2 yılda finansal geri dönüş açısından olağanüstü bir başarı elde ettik ve burada durmayacağız. Bu yeni kurumsal mimari; referans kârlılığı, serbest nakit akışı yaratılmasını ve kullanılan sermayenin getirisini hedefleyerek finansal performansımızı iyileştirmemize olanak sağlayacaktır. Büyüyen ve nakit akışı sağlayan iş kollarına odaklanan planımız iddialı ve aynı zamanda mevcut makroekonomik göstergeler ışığında oldukça gerçekçi. Sonuç olarak Revolution, aynı zamanda finansal bir önem taşıyor. Yatırım politikamız ve çalışan hissedarlığını güçlendirme hedefimizin gösterdiği gibi, tüm paydaşlarımız için değer yaratmayı amaçlıyoruz.

İlginizi çekebilir

Renault Austral