reklamı kapat

POPÜLER

Renault logo

Renault yeni yol haritasını detaylandırdı; hedef 10 yılda yüzde 90 elektrikli otomobil satışı

Yeni logoyla başlayan değişim sürecini detaylandıran Renault, kısa vadeli planlamasında radikal dönüşümün altını net bir şekilde çiziyor.

2021’nin ilk günlerinde “Renaulution” başlığı altında yeni dönem stratejisini duyuran Renault, marka logosu da dahil olmak üzere önemli bir değişimin arifesinde. Dönemlerinde damga vurmuş klasik modellerini genlerine sadık kalarak elektrikli olarak hayata döndürme hamlelerini de bu plan kapsamında hayata geçiren Fransız üretici, bugün düzenlenen etkinlikte yol haritasını detaylandırdı. Renault Grubu CEO’su Luca de Meo tarafından paylaşılan detaylarda, son teknoloji ve hizmetlerde başı çeken, daha sürdürülebilir ve dönüşümde liderliğe oynama gibi maddeler öne çıkıyor.

Renault karbon nötr

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Renault, “Fransız Yeni Dalgası” felsefesinde yeni döneme geçiyor

Renault, “Fransız Yeni Dalgası” olarak nitelendirdiği modern bir dalgayla yeni bir döneme adım atıyor. Plana göre “Nouvelle Vague”, Renault’yu teknoloji, hizmet ve temiz enerjiyi merkezine alan, bu kapsamda daha sürdürülebilir, daha akıllı, günlük kullanıma dönük araçlar ve mobilite çözümleri tasarlayan bir markaya dönüştürecek. 2021’de, Renault her zamankinden daha yoğun bir şekilde, tüketici taleplerine uygun, sorumlu, karbonsuz, güvenli ve ölçeklenebilir mobilite çözümleri üretmeye dönük Pazar taleplerini karşılamak için çalışıyor.


Luca de Meo, Grubun Renaulution planının merkezinde yer alan yaklaşımda hayati maddeler paylaştı. Kısa madeli planlamanın öne çıkan maddeleri şu şekilde;

-Enerji dönüşümünde lider olmak isteyen marka, 2030 itibariyle en yeşil marka olacak ve bu tarih itibarıyla satılan her 10 otomobilimizden 9’u elektrikli olacak.

-Fransız üretici şehir içi mobilitenin geleceğine de öncelik veriyor. Sektöründe lider 5 şirketten 2 binin üzerinde mühendis, şehirlere ve topluluklara anahtar teslim mobilite çözümleri sunmak için, siber güvenlik, yapay zekâ, veri işleme, yazılım ve mikroelektronik alanlarındaki uzmanlıklarını paylaşacak.

-Avrupa’nın ilk döngüsel ekonomi merkezi Renault Re-Factory, yıllık 120 bin araç geri dönüşüm ya da ileri dönüşüm (Elektrikli Araçlar dahil) kapasitesiyle daha sürdürülebilir ve sorumlu bir modele ilk adımı atıyor. Stratejik olarak geri dönüştürülen malzemelerin yaklaşık yüzde 80’i yeni akülerde kullanılacak. 2030 itibarıyla, Renault yeni araçlardaki geri dönüştürülmüş malzeme yüzdesi açısından dünyanın en başarılı otomotiv üreticisi olacak.

-2025 itibariyle C ve D segmentlerinde tümü elektrikli 7 modelin lansmanı gerçekleştirilecek. Arkana, ticari atılımın başlangıcı olacak. Bağlantılı ve tam elektrikli otomobillerin geleceğini temsil eden yeni nesil Megane E-TECH Electric de yakın gelecekte satışa sunulacak. Son olarak, E-TECH Hybrid teknolojisinde gerçekleştirilen iyileştirmeler sürerek yakında satışa sunulacak C ve D segmenti araçlar için en üst seviye verimlilik ve sürüş keyfi deneyimleri geliştirilecek.

İlginizi çekebilir

Dördüncü nesil Skoda Fabia tanıtıldı