reklamı kapat

POPÜLER

Stellantis

Stellantis dönemi; FCA ve PSA ortaklığının meyveleri

Otomotiv endüstrisinin heyecan verici fırsatlarını yakalamak için; özgünulaşılabilir ve verimli ulaşım çözümleriyle kurulan Stellantis cephesini beraber inceleyelim.

Güçlü geçmişi ve sağlam finansman kaynakları olan iki grubun birleşmesinden oluşan Stellantis, faaliyetlerini sürdürdüğü topluluklardaki köklü geçmişe sahip, aynı zamanda dünya çapında araçlar ve mobilite çözümleri tasarlayan, geliştiren, üreten ve satışını gerçekleştiren, yetenekli ve deneyimli 400 bin çalışandan oluşan tam anlamıyla küresel bir şirket. Stellantis, kendini sürekli iyileştirme ve yeniliğe adamış yönetim ekibiyle, kurucu şirketlerinin tüm paydaşlar için değer yaratma performansını statükoya meydan okuma ortak ilkesiyle devam ettirmek için oldukça iyi bir konumda bulunuyor.  

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

 125 yıllık gururlu bir mirasa sahip olan Stellantis, yolları süsleyen otomobiller ve motor sporları dünyasında podyumları fetheden eksiksiz bir marka portföyüne ev sahipliği yapıyor. Bu markalara tutku ve rekabet ruhu aşılayan vizyonerler tarafından kurulan şirketin ürettiği bu modeller, lüks, premiumyaygın kullanılan otomobiller, performanslı pikaplar, SUV’ler, hafif ticari araçlar ve özel mobilitçözümlerine kadar tüm segmentleri kapsıyor. Şirket ayrıca bu markalara dair finansman, yedek parça ve servis hizmetleri de sunuyor.  

Stellantis, 130’dan fazla pazarda var olacak

Stellantis Çin, Afrika, Orta Doğu, Okyanusya ve Hindistan gibi önemli pazarlardaki henüz tam olarak ortaya çıkarılmamış önemli bir potansiyele ek olarak Avrupa, Kuzey Amerika ve Latin Amerika olmak üzere üç bölgede oldukça köklü bir varlık gösteriyorStellantis, 30’dan fazla ülkede gerçekleştirdiği endüstriyel operasyonlar ile tüketici beklentilerini verimli bir şekilde karşılama ve bu beklentileri aşarak 130’dan fazla pazarda benzersiz kalitede araçlar ve hizmetler sunma becerisine sahip bulunuyor. 

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Stellantis, Kuzey Amerika, Avrupa ve Latin Amerika’daki lider konumu ve bunun bir yansıması olan güçlü işletme marjlarıyla yola çıkıyor. Şirket, ulaştığı büyüklüğü ve ölçek ekonomisini bir kaldıraç olarak kullanarak, müşterileri için yenilikçi mobilite çözümlerine yatırım yapma; aynı zamanda olağan seyirde yılda 5 milyar Euro’dan fazla sinerji elde etmeyi hedefliyor. Bu sinerji öngörülerine, akıllı satın alma ve yatırım stratejilerinin uygulanması, güç aktarma organları ve platform kullanımının optimize edilmesi, modern Ar-Ge çalışmalarının yürütülmesiüretim ve ekipman verimliliğine sürekli odaklanma yoluyla ulaşılması planlanıyor. Bu sinerji tahminleri, iki şirketin birleşmesinden kaynaklanan herhangi bir tesis kapanışına dayanmıyor. 

İlginizi çekebilir

Peugeot e-Legend