reklamı kapat

POPÜLER

Volvo “Evde Kal” konseptiyle internet satış sürecine geçiyor

Son dönemlerdeki popüler tekniğe katılan Volvo, karantina altında bulunan birçok Avrupa pazarına yönelik yeni online satış konseptini tanıttı.

Birçok sektör olduğu gibi otomobil satışları da dünya çapındaki pandemiden etkileniyor. Birçok Avrupa ülkesinde uygulanan sosyal mesafe uygulamaları, kapatmalar ve zorunlu karantina politikalarının katı kuralları, tüketicilerin normalde olduğu gibi bayilere gidip yeni bir otomobil alma ya da kiralamalarına engel oluyor. Volvo, Almanya, Fransa, İtalya gibi karantinadaki Avrupa ülkelerinde yaşayan ve bir otomobil edinmek isteyenlere “Stay Home Store” (Evde Kal Mağaza) konseptiyle güvenli bir seçenek sunuyor. Bu konsept ile online olarak kolaylıkla yeni bir Volvo otomobil için arama ve seçim yapmak ve ardından satın almak ya da kiralamak mümkün.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Volvo internet satışını ilk olarak belli ülkelerde sunacak

“Stay Home Store” (Evde Kal Mağaza) konsepti markanın mevcut çevrimiçi satış uygulamasını kullanıyor; Müşteriler ve bayilerin gerçek hayatta bir araya gelmeye ihtiyaç duymadan, yeni, şeffaf ve kolay kullanımlı bir platform üzerinden etkileşim kurmalarını sağlıyor. Uygulama üzerinde, hemen yeni Volvo’larla ilgili cazip fiyatlara ve leasing oranlarına göz atmak ve seçim yapmak mümkün. Mevcut ekonomik durumu yansıtan “Stay Home Store” (Evde Kal Mağaza) konsepti, alıcılara ön ödemesiz seçenekler ya da ödemesiz araç kredileri gibi ekstra esnek seçenekler de sunuyor.

Konsept her ülkede üç model sunulacak ve modeller her pazara göre değişebilecek. Volvo’nun Avrupa satış hacminin yüzde 60’ını temsil eden ülkelerde gerçekleştirilecek olan ilk lansmanın ardından, ileride daha fazla pazarın da bu konsepte eklenmesi bekleniyor. Konsept ilk olarak Almanya, Birleşik Krallık, Fransa, Hollanda, İtalya, İspanya ve Belçika ülkelerinde kullanılabilir olacak.