reklamı kapat

POPÜLER

YouTube LOG Tasarım

YouTube, reklam engelleyici yasağını böyle savunuyor

 - Güncelleme: 04 Kasım 2023 01:27

Video tarafının lideri olmayı sürdüren YouTube, dün küresel olarak hız verdiği reklam engelleyici yasağını böyle savunuyor.

YouTube, dün itibarıyla reklam engelleyicileri yasaklama sürecini küresel olarak genişlettiklerini duyurdu. Reklam engelleyicileri artık algılayan ve kapatılmasını isteyen firma, kişileri yeni dönemde reklam görmeye ya da ücretli Premium almaya yönlendiriyor. Peki şirket bu süreci nasıl savunuyor? Google’ın bu konuda resmi olarak yaptığı açıklama şöyle: “Gösterdiğimiz reklamlar, sevdiğiniz içerik üreticileri desteklemenize ve dünyanın dört bir yanından milyarlarca kullanıcının akış hizmetini kullanmasına yardımcı olur. Platformdaki reklamlarını engellediğinizde YouTube’un Hizmet Şartları’nı ihlal etmiş olursunuz. Reklam engelleyici kullanıyorsanız platformda reklamlara izin vermenizi veya Premium’a kaydolmanızı isteriz. Reklam engelleyici kullanmaya devam ederseniz videonuzun oynatılmasını engelleyebiliriz. Deneyiminizin kesintiye uğramaması için servisimizde reklamlara izin verin veya Premium’a kaydolun.”

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Şirket algılama sürecinde bazı sorunlar olabileceğini de kabul ediyor ve o konuda şunları söylüyor: “Reklam engelleyiciniz yoksa veya zaten kapalı durumdaysa ancak reklam engelleyiciyi kapatmayla ilgili bir ileti görüyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin. Sorunu bildirmek için iletinin sol alt köşesine gidin ve Sorun bildir’i tıklayın.” Premium paketine Türkiye’de dün yapılan zam sonrasında bireysel paket için artık aylık 57,99 TL, aile planı için aylık 115,99 TL, öğrenci paketi için aylık 37,99 TL, yıllık paket içinse 579,99 TL verilmesi gerekiyor.

YouTube açıklamaları bu da ilginizi çekebilir: Vivo X Flip katlanabilir telefon modeli