reklamı kapat Advertisement

POPÜLER

2020 Renault Megane

2020 Renault Megane ailesi; işte değişimler ve öne çıkan özellikler

Kısa süre içerisinde satış sürecine başlanacak olan 2020 Renault Megane ailesinin elde ettiği yenilikler makyajı işlevsel kılma konusunda oldukça yerinde.

Advertisement

Sizlerle ilk olarak hibrit versiyonu üzerinden değerlendirmesini yaptığımız 2020 Renault Megane için ailenin diğer geri kalanlarındaki değişimlere de yakından bakma vakti. Resmi kaynaklar üzerinden tüm versiyonlar üzerindeki değişimleri ana hatlarıyla paylaşan Fransız üretici, kullanıcı deneyiminde fark yaratacak noktalara dokunmayı da ihmal etmiyor. LED far grubu ve animasyonlarıyla birlikte gövde çizgileri üzerinde yapılan dokunuşlar dış bölümü hissedilir şekilde daha modern bir noktaya taşımış durumda. İşin içerisine eklenen yeni renk seçenekleri ve diğer donanımları da üst üste koyduğumuzda, bunun Megane için nitelikli bir makyaj operasyonu olduğunu söyleyebiliriz.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2020 Renault Megane ailesinin detaylı yenilikleri

Dilerseniz ilk olarak otomobilin tüm versiyonlarına etki eden ortak noktalardan başlayalım. Renault kokpit bölümünde yaptığı değişiklikle sürücü ve multimedya ekranlarda güncellemeye gidiyor. Sürücü ekranında 10,2 inç, multimedya ekranda ise 9,3 inç olarak belirlenen erkan büyüklükleri, yazılımsal olarak yapılan geliştirmelerle desteklenecek. Meganı 2. seviye otonom sürüş teknolojisiyle donatan marka, 2020 model yılıyla birlikte şehir içi ve şehir dışı sürüşlerinde daha konforlu ve güvenli bir otomobil vadediyor. Buradaki listede; dur-kalk özellikli adaptif hız sabitleyici, otonom acil frenleme, kör nokta uyarı, şerif takip ve şeritten ayrılma uyarısıyla birlikte sürücü yorgunluk algılama gibi parçalar ön plana çıkıyor.


Megane ailesindeki önemli yeniliklerden birisi de GT Line donanımının yerini alacağı açıklanan R.S. Line. Gövde ve kokpitte daha sportif tasarım dinamiklerini beraberinde getirecek olan bu paketin bir üstünde ise rozetin bizzat sahibi olan R.S. karşımıza çıkıyor. 1,8 litrelik motorun 300 beygir güç üretmeye devam ederken, tork değerinin ise 30 birim iyileştirilerek 420 Nm’ye getirildiğini görüyoruz. Ailenin en üst noktası ise TROPHY’den başkasına ait değil. Özel olarak geliştirilen Cup şasi opsiyonu hala sunulmaya devam eden modelde, Torsen mekanik diferansiyel kilidi en önemli niteliklerden birisi olacak. Marka mühendislerinin süspansiyonlarda yaptığı geliştirmelerle ile de buradaki performans oranı yüzde 25 oranında iyileştirildiği söyleniyor. Yaz döneminden itibaren satışa sunulacak olan aileyle ilgili detayları önümüzdeki günlerde almaya devam edeceğiz.

İlginizi çekebilir

2020 Renault Koleos