reklamı kapat

POPÜLER

Google’ın CEO’sunu harekete geçiren hamburger emojisi

Teknoloji gündemini meşgul eden pek çok gelişme söz konusuyken bir de Google‘ın hamburger emojisi tartışılır oldu. Teknoloji devinin cheeseburger emojisini tasarlama şekli internetin ilgiyle takip ettiği konulardan birine dönüştü.

Kısaca durumu özetlemek gerekirse 28 Ekim’de Thomas Baekdal‘ın attığı tweete dönmek gerekiyor. Baekdal, Google’ın cheeseburger emojisinin Apple‘ınkinden ne kadar farklı olduğunu dile getirdi. Burada dikkat çeken peynirin hamburgerin altına koyulmuş olmasıydı. Fakat cheeseburger sevenlerin iyi bildiği üzere ekmeğin parçalanmaması için peynirin etin üstünde konumlanması gerekiyor. Bu durum enteresan bir şekilde büyük ilgi uyandırdı. Öyle ki Google’ın CEO’su Sundar Pichai bile bu tercihle alakalı bir açıklama yapma ihtiyacı duydu. Pichai tweetin atılmasından bir gün sonra konuya açıklık getirdi: “Uğraştığımız her şeyi bırakıp pazartesi günü bunu konuşacağız. Tabii çalışanlar cheeseburger’in doğru sıralaması konusunda fikir birliğine varabilirse…” sözlerini paylaştı.

Doğru sıralama tartışılıyor

Diğer markalar tarafından tasarlanan emojilere baktığımızda birçoğunun Apple ile benzer bir mantık benimsediğini fark ediyoruz. Microsoft, Samsung, LG ve HTC peynir konusunda benzer düşüncelere sahip gibi görünüyor. Sıralama değişse de markaların hepsi peyniri üste koymayı tercih ediyor. Bu da Google’ın peynir tercihinde yalnız olduğu anlamına geliyor. Peki siz cheeseburger emojisi konusunda ne düşünüyorsunuz? Peynir üstte mi olmalı, altta mı?

Cheeseburger'de peynir nerede olmalı?

Yükleniyor ...
 Yükleniyor ...