reklamı kapat

POPÜLER

Instagram’da rezervasyon dönemi başlıyor

Instagram‘ın yalnızca fotoğraf paylaşımının yapıldığı ve en büyük etkileşimin beğenme olduğu zamanları hatırladınız mı? İşte o dönemler çok ama çok geride kaldı. Instagram zaman içerisinde sahip olduğu yeni özelliklerle bambaşka bir platforma dönüştü. Yeni gelen özellikse Instagram’dan restoranlarda rezervasyon yapmasını mümkün hale getiriyor.

Kişisel hesapların yanı sıra Instagram’da birçok şirket hesabı da bulunuyor. Ancak bu hesaplarla çok fazla etkileşime girilemiyor. Yeni gelen özellikle birlikte örneğin bir restoranın sayfasına giderek rezervasyon yaptırılabiliyor ya da bir kuaför salonu için randevu alınabiliyor. Böylece kedi fotoğrafları beğenirken arada bir mekan için rezervasyon yapmak da mümkün oluyor. Sistemin böyle kalmayacağı ve gelecekte daha da gelişeceği söyleniyor. Kullanıcıların iş sayfalarına girerek buralarda oylama yapabileceği ve bu sayede diğer  kullanıcıların rezervasyon öncesinde bir fikir edinebilmesinin sağlanacağı ifade ediliyor.

Çok fazla markanın Instagram’da yer alması elbette Facebook‘un iştahını kabartıyor. Rezervasyon sisteminin Instagram’ın gelirlerini önemli ölçüde artırması bekleniyor. Çünkü rezervasyon sistemini kullanmak isteyen markaların Instagram’a daha fazla reklam vereceği ve paylaşımlarına daha da ağırlık vereceği öngörülüyor. Kullanıcıların yüzde 80’inin en az bir iş odaklı profili takip ettiğini belirten Instagram, bu verilere dayanarak gelirlerini artıracağını düşünüyor. Rezervasyon sisteminin gelecek aylarda kullanıma sunulması bekleniyor.