reklamı kapat

POPÜLER

Huawei
Huawei
Huawei

İstanbul Huawei deneyim merkezinden büyük rekor

Huawei tarafından 6 Nisan Cumartesi günü İstinyePark’ta hizmete açılan Türkiye’deki ikinci Deneyim Mağazası, İstanbullu ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.

Şirketten yapılan resmi açıklamaya göre İstanbul İstinyePark’ta açılan Türkiye’deki ikinci Huawei deneyim mağazası yoğun ilgi görüyor. 6 Nisan Cumartesi günü saat 12:00’da açılan mağaza, ilk hafta sonunda 6500 kişi tarafından ziyaret edildi. Bu iki günlük süreçte deneyim mağazasında satılan tüm Huawei ürünlerinden 4 milyon TL’nin üzerinde ciro elde edildi. Şirketin en yeni ürünlerini birinci elden deneyimleme fırsatı yakalayan tüketiciler, bu ilgilerini uzun kuyruklar oluşturarak gösterdiler. Deneyim Mağazası içerisinde bulunan deneyim alanları, kullanıcıların Huawei akıllı telefonlarının performanslarını kendi telefonları ile karşılaştırmalarına da olanak sağlıyor. Düşük ışık, geniş açı ve portre fotoğrafların çekilmesi için özel olarak tasarlanan alanlar, teknoloji meraklılarını mağaza içerisinde bir fotoğrafçılık yolculuğuna çıkartıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Huawei ilk mağazasını İzmir’e açmıştı

İstinyePark Deneyim Mağazası tüketicilere, markanın akıllı telefon, dizüstü bilgisayar, aksesuarlar ve giyilebilir cihazlar gibi tüm ürünlerini keyifli ve konforlu bir ortamda rahatlıkla deneyimleme olanağı sunuyor. Tüketiciler mağazada akıllı telefon ve dizüstü bilgisayarların yanı sıra akıllı saatleri, bileklikleri, cep telefonu aksesuarlarını, bluetooth hoparlörleri ve daha birçok Huawei ürününü deneyimleyebiliyor. Deneyim mağazasının en yoğun ilgi gören ürünleri ise, Huawei’nin en yeni amiral gemisi, mobil fotoğrafçılık deneyimini kökten değiştiren P30 ve P30 Pro oldu.

İlginizi Çekebilir

Apple’ın yeni oyun servisi Arcade