reklamı kapat

POPÜLER

Anadolu Isuzu

Kriz ortamında dikkat çeken başarı; Anadolu Isuzu üçüncü çeyrek tablosunu açıkladı

Türkiye’nin önemli üreticilerinden birisi olan Anadolu Isuzu, kriz ortamına rağmen ortalamaları geride bırakan bir tablayla karşımızda.

Pandemi sonrasında halihazırda var olan çip krizi pek çok sektörde olduğu gibi ulaşım dünyasını da etkiliyor. Buna bağlı olarak markaların satış ve üretim tablolarında radikal düşüşlerin gözlemlendiği bir dönemden geçiyoruz. Anadolu Isuzu ise pandemi koşullarına rağmen yurt içi ve yurt dışı pazarlarda gösterdiği yüksek performansı ile başarılı mali sonuçlara imza atmış durumda. Ocak-Eylül 2021 dönemine ilişkin mali sonuçlarını açıklayan markanın, net satışlarının geçen senenin aynı dönemine göre %114 artışla 1.485,42 milyon TL olarak gerçekleştiğini görüyoruz. Aynı dönemde yurt içi satışlar %103, İhracat satışları ise %139 oranında artış kaydetti. Anadolu Isuzu’nun Ocak-Eylül 2021 dönemindeki faiz ve vergi öncesi kârı ise geçen yılın aynı dönemine göre %289 artışla 150 Milyon TL’ye yükselmiş durumda.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Anadolu Isuzu dokuz ayda 3.302 adet satış gerçekleştirdi

Kaynaklardan paylaşılan verilere göre Anadolu Isuzu’nun 2021 yılının ilk dokuz ayında 2.676 adedi iç pazara, 626 adedi dış pazarlara olmak üzere, toplam 3.302 adet aracın satışını gerçekleştirdiğini görüyoruz. Bu değeri 2020’nin aynı dönemi ile karşılaştırdığımızda toplam satışlarda %88 oranında bir artış dikkat çekiyor. Yurt içi satış adetlerine bakıldığında, kamyon segmentinde %79,9’luk artış kaydedildiği görülüyor. Tüm segmentler için yurtdışı satış adetlerinde sağlanan artış ise %91,4.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan; “Yılın Ocak-Eylül arasındaki ilk üç çeyreği, şirketimiz için başarılarla dolu bir dönem olmuştur. Anadolu Isuzu olarak pandemi koşullarının etkisini sürdürdüğü bir dönemde her alandaki performansımızı daha da yükselttik. Yurt içi ve yurtdışı pazarlardaki müşterilerimizin taleplerine cevap veren ürünlerimizle satışlarımızı önceki yılın aynı dönemine göre yüksek oranlarda artırdık. Endüstri 4.0 ve dijitalleşme odaklı çalışmalarımızla üretim kalitemizi daha da iyileştirirken müşteri memnuniyetini daha da artıracak çalışmalarımıza ağırlık verdik. Sürdürülebilirlik odağımızla ürettiğimiz, yenilikçi teknolojilerle donanmış çevreye duyarlı ve güvenli araçlarımızın yeni pazarlara satışını gerçekleştirdik.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Tüm bu çalışmalarımız şirketimizin mali sonuçlarına da yansıdı. Birçok alanda gösterdiğimiz yüksek performans ilk üç çeyrek dönem sonuçlarına olduğu gibi yıl sonu rakamlarımıza da aynen yansıyacaktır. Önümüzdeki dönemde Anadolu Isuzu olarak daha yüksek hedefler doğrultusunda çalışmaya, yurt içi pazarlardaki konumumuzu güçlendirirken yurtdışında yeni pazarlara açılmaya, yerli üretimle Türkiye ekonomisine çok yönlü katkılarda bulunmaya devam edeceğiz. Bu başarıya ulaşmamızda katkısı olan çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum
.” ifadelerine yer verdi.