reklamı kapat

POPÜLER

KTM 390 Adventure

Macera arayışının beklenen üyesi tanıtıldı; karşınızda KTM 390 Adventure

İtalya’daki fuarın en ilgi gören motosikletlerinden birisi olan 2020 KTM 390 Adventure, sınıfa ilgi duyan yeni kullanıcılar için şimdiden bir arzu nesnesine dönüşmüş durumda.

Husqvarna ile birlikte motosiklet üretim macerasına devam eden KTM, özellikle son birkaç yılın Adventure sınıfındaki önemli isimlerinden. Duke 1290 Adventure ile BMW GS olmak üzere üst segmentteki ciddi rakiplere kafa tutar hale gelen markanın giriş seviyesinde de kullanıcıların tercihi haline geldiğini biliyoruz. Türkiye pazarında hatırı sayılır bir payı bulunan 390 serisi, 2020 model yılıyla birlikte hiç olmadığı kadar çekici bir versiyonla zenginleşiyor. EICMA 2019 kapsamında sergilenen önemli motosikletlerden birisi olan KTM 390 Adventure, ailenin en üst noktasında gördüğümüz kafa tasarımıyla birlikte daha da toparlanmış bir gövdeyi bir arada sunuyor. Süspansiyon, lastik, artırılan benzin depo hacmi ve arazi verimliliği iddiasını, bu yeni modelin temel anahtarları olarak değerlendirmeye alabiliriz.

Araziye ilk adım için yol arkadaşı

Bu sınıfta üretim sağlayan pek çok üretinin tercih ettiği yüksek cc örneklerinin beraberinde kullanıcı kitle kaybını da getirdiğini biliyoruz. 390 Adventure da burada var olan açığın cevaplandırılması konusundaki başarı potansiyelini aslında fuarda gördüğü ilgiyle ortaya koyuyor. Arazi ve motosiklet ikilisini ilk kez deneyecek kullanıcılar için piyasaya sürülen modelde ayarlanabilir süspansiyon 19 inç önde 17 inç arkada olmak üzere jant seti ve yeni lastikler en önemli destekçilerden olacak. Sele boyu noktasında yaklaşık 85 santimetrelik bir değerle gelen motosikletin ağırlık değeriyse 172 kilogram olarak teknik tabloya yansıyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Donanımlara geçmeden önce markanın 14,5 litrelik yakıt deposunu tercih ettiğini ve tamamen dolu depo ile 320 kilometre civarı yolun kat edilebildiğinden bahsettiğini özellikle belirtmeden geçmeyelim. Duke serilerinden de bildiğimiz 373cc‘lik motor bloğunda herhangi bir değişimin olmadığını ve bu makinenin 45 beygir bandında güç ürettiğini de bilmek gerekiyor. Standart olarak renklendirilmiş TFT gösterge paneli, bluetooth bağlantısı, yüksekliği ayarlanabilir ön cam, ve çekiş kontrol desteği gibi özellikleri beraberinde getiren 390 Adventure’da ek ücret ile Quickshifter donanımını da eklettirmek mümkün olacak. BMW G310GS ve Kawasaki Versys-X 300 gibi modeller karşısında en iddialı alternatif olarak lanse edilen model şubat ayından itibaren kademeli olarak satışa sunulacak. Motosikletin İngiltere’de yaklaşık 5.500 sterline alıcı bulması bekleniyor.

İlginizi çekebilir

CF Moto CL-X 700