reklamı kapat

POPÜLER

2019 Mazda CX-3
Yılın Otomobili

Makyaj silahıyla birlikte elektronik park freni de geldi; karşınızda 2019 Mazda CX-3

Fuar kapsamında sahneye çıkan modeller arasındaki yerini alan 2019 Mazda CX-3, genel itibarıyla ufak parçaların bir araya getirdiği yeniliklerden oluşuyor.

New Yort Otomobil Fuarı öncesinde yayınladığı tek karelik görsel ile katılımcıları “acaba yeni bir model mi geliyor?” sorusuyla heyecanlandıran Mazda, organizasyonun başlamasıyla birlikte gizemli hamlesini ortaya çıkarttı. Bir beklenti yaratan bu hamlesini 2019 CX-3 üzerinden şekillendiren marka görüldüğü üzere de bir makyajla karşımıza çıktı. Mazda’nın her segmente başarılı bir şekilde aktarmayı başardığı Kodo tasarım dilini ufak dokunuşlarla güncellediği modelde, dışarıdan bakıldığında farkındalık yaratacak çok fazla bölüm olduğunu söylemek biraz zor. Bu da bizleri daha çok içeride bekleyen değişimin olduğuna işaret ediyor ki bu işaretler hiç de yanlış sayılmaz.

Yılın Otomobili

Her şeyden kararınca

2019 Mazda CX-3’ün makyaj kapsamında yapılan dış tarafındaki değişimlerin en belirgini LED ışıklandırma grubunda. Burada ufak bir revizeye giden Mazda tasarımcıları, hemen ardından ön ızgarada da yapılan değişimleri krom ve piano black eklentilerle tamamlıyor. Arka bölümdeki LED teknolojisine sahip ışıklarda da değişimlerin gözlemlendiği araçta 18 inç‘lik yeni nesil jant tasarımları da kullanıcıların tercih edebileceği seçeneklere eklenmiş durumda. Kokpit bölümünde bizleri “hoş geldin sahip, işte sonunda elektronik park freni” mesajıyla karşılayan Cx-3’te belki de meraklılarını en çok sevindiren durum bu olacak. Elektronik park freninin gelmesiyle birlikte konsolda hatırı sayılır ek kullanım alanı da sunmaya başlayacak araçta bardaklıklar da bu değişimden nasibini alıyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yeni koltuklarla birlikte deri döşeme konusunda elini korkak alıştırmayan Mazda, haliyle kabin içerisindeki malzeme kalitesi hissiyatında da biraz daha ileriye gitmeyi tercih etmiş. Arka taraftaki yolculara da kol dayama üzerinden bardaklık sunan CX-3’ün motor kısmında da da ufak iyileştirmeler söz konusu. 2.0 litre hacimli SKYACTIV-G benzinli motoru 148 beygir güç ve 200 Nm tork üreten yeni modelde, verimlilik konusu bir tık daha ileriye götürülmüş. Mazda’nın önemli desteklerinden birisi olan G-Vectoring teknolojisi de CX-3’ün viraj kabiliyetini ve kullanıcı deneyimini iyileştirmek adına görevinin başında olacak. Satışlarına bakar döneminden itibaren başlanacak olan aracın fiyatlarıyla kısa süre içerisinde detaylanacak.