reklamı kapat

POPÜLER

Skoda Enyaq iV Coupe
Skoda

Skoda Enyaq iV Coupe tanıtıldı; işte sportif çizgili elektriklinin özellikleri

Sportif çizgiler ile daha aerodinamik olan Skoda Enyaq iV Coupe, standart modelin kitlesini genişletmede önemli bir silah olacak.

Skoda’nın yeni dönemdeki elektrikli otomobil atağının ilk temsilcisi oan Enyaq iV, planlandığı gibi versiyon bazında zenginleşmeye devam ediyor. Eylül 2020’de lanse edilen ilk modelin ardından süreç içerisinde daha performanslı ve ekonomik altyapı kombinasyonlarına kavuşan aileye bu kez gövde tipi olarak yeni üye geldi. Bugün gerçekleştirilen tanıtımla sahneye çıkan Skoda Enyaq iV Coupe, standart çizgileri daha “genç” kılan karakteriyle asfalta çıkacak. Dış bölümde tasarım çizgilerinin yansımalarını içeride ufak teknik parçalarla yansıtan Coupe’nin donanım ve diğer özelliklerinde herhangi bir farklılık olmayacak.

Skoda

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Skoda Enyaq iV Coupe teknik özellikleri

Volkswagen ID.5 ile kuzen konumunda olan Enyaq iV Coupe, ailenin ve grubun diğer modellerinde olduğu gibi MEB platformu üzerine inşa edilecek. Bu altyapıyla birlikte aracın en azından şimdilik sadece tek bir batarya seçeneğiyle pazara sunulacak olması, standart modelle arasındaki farkların başında geliyor. 77kWh’lik büyük kapasiteli bataryanın konumlandırıldığı modeldeki seçenekler elektrik motorunun sayısı üzerine şekilleniyor. Giriş paketinde gelen tek elektrik motoru 204 PS güç ve 310 Nm tork sunuyor. Aracın bu motorla sunduğu menzil değeri ise 545 kilometre olarak veriliyor. Çift elektrik motoru ve dolayısıyla dört tekerlekten çekişle birlikte ise değerler 265 PS güç ve 425 Nm torka çıkıyor. Hızlı şarj desteğiyle birlikte yüzde 10’dan yüzde 80 dolum seviyesinde 29 dakikada gelinebiliyor olması da teknik tarafta öne çıkanlar arasında.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Coupe’nin standart versiyona göre farkları tasarımla birlikte ebatlarda kendisini gösterecek. 4 milimetre daha uzun ve 6 milimetre daha yüksek olan modelin Coupe çizgileriyle birlikte bagaj hacminde yaşadığı kayıp ise 15 litre olarak dikkatimizi çekiyor. Standart modelde 585 litre olan kullanım alanı, burada 570 litre. Bardağın dolu tarafında ise tasarımın getirdiği daha aerodinamik rakamlar var. 0.234 cd’lik sürtünme katsayısı ile bu noktada fazlasıyla başarılı olan model, aynı kapasiteli batarya kullanmasına rağmen standart Enyaq iV’den daha iyi menzil değeri yakalayabiliyor. Şimdilik fiyatları açıklanmayan Enyaq iV Coupe’nin bu detayları da kısa sürede netlik kazanacak.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

İlginizi çekebilir

Yeni Octavia çarpışma testi