reklamı kapat

POPÜLER

Sony INZONE
Sony INZONE oyuncu monitörleri ve kulaklıkları
Sony INZONE oyuncu monitörleri ve kulaklıkları

Sony, INZONE markasını e-Spor dünyasının Nike’ı yapmak istiyor

Sony, geçtiğimiz haftalarda sızıntıları yapılan INZONE oyuncu monitörleri ve kablosuz kulaklık modelleri ile karşımıza çıkmıştı.

Sony, oluşturduğu INZONE markası ile donanım sektörüne yeni bir seçenek getirdi. Firma bu marka altında özellikle PC ve spesifik olarak da e-Spor tarafına odaklanmak istiyor. Japon teknoloji devi elbette bu yeni markanın geleceği için umutlu. Hatta Sony, INZONE markasını eSpor dünyasının Nike’ı yapmak istiyor. Biliyorsunuz birçok dünyaca ünlü sporcu performanslarını belirlemiyor olmasına rağmen Nike kullanıyor. Nike gibi firmalar markayı öne çıkarmak adına özel anlaşmalar yapıyor ve bu anlaşmalardan genel ürün satışları oldukça olumlu etkileniyor. Sony de bu mantığı odak noktaya almak ve INZONE markasını e-Spor dünyasının standart donanımı haline getirmek adına çalışmalar gerçekleştiriyor. Tüketiciler eSpor turnuvalarında ve profesyonel oyuncularda sürekli olarak INZONE imzalı ürünleri görürse, bu ürünlere sahip olmak isteyecek. Oyuncular, psikolojik olarak başarılı oyuncuların performansını kullandıkları INZONE ürünleriyle bağdaştıracak.

Tanıtılan ilk INZONE ürünlerinin üzerinden de geçelim. Firmanın oyuncu kulaklıkları INZONE H9, INZONE H7 ve INZONE H3 isimlerine sahip. Kafa üstü formunda benzer şık tasarımlara sahip olan ve oyun için 360 derece Spatial Audio destekleri bulunan ürünler, oyun içi sesli iletişim için yerleşik mikrofonlar taşıyorlar. Beyaz ve siyah renklerin harmanlanarak hazırlandığı heybetli gövdelere sahip kulaklıklardan sadece INZONE H3 modeli kablolu yapıda görev yapıyor. I

NZONE H7 ve H9 modellerini kablosuz kullanıma özel hazırlayan firma, dijital gürültü engelleme gerçekleştirebilen en üst model olan H9’un 32 saatlik bir pil ömrü getirdiğini açıklıyor. H7 içinse 40 saatlik bir pil ömründen bahsediliyor. Ürünlerden INZONE H3 için 99 dolar, INZONE H7 için 229 dolar, INZONE H9 içinse 299 dolar fiyat açıklanıyor. Kulaklıkların Türkiye satışı ise şimdilik netleşmiş değil.

Monitör tarafına geçtiğimiz zaman altta yer alan Sony INZONE M3 modeli 27 inç boyutta, FHD çözünürlük sunuyor, 240 Hz yenileme hızı ile 1 ms tepki süresi taşıyor ve 400 nit parlaklık verebiliyor. Üstte yer alan INZONE M9 modeli de 27 inç boyutta, 4K çözünürlük sunuyor, 144 Hz yenileme hızı (4K 120 Hz) ile 1 ms tepki süresi taşıyor ve 600 nit parlaklık verebiliyor.

Bünyelerinde iki adet HDMI 2.1, DisplayPort ve USB portlarını barındıran oyuncu monitörlerinden M3, sRGB’nin yüzde 99’unu, M9 ise DCI-P3’ün yüzde 95’ini kapsıyor. VRR ve G-Sync destekleri olan ürünler, PS5 özelinde ALLM ve HGiG desteklerini de getiriyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Ürünler hakkında Sony Corporation Oyun İşletmeciliği ve Pazarlama Ofisi Başkanı Yukihiro Kitajima; “E-spor turnuvalarının yaygınlaşması ve oyun sektörünün gelişmesiyle birlikte oyun oynamaya olan ilgi her geçen gün artıyor. Bu durum pazarın genişlemesine destek oluyor. Sony’nin yüksek kaliteli ses ve görüntü ürünlerindeki güçlü geçmişiyle bir araya gelen bu yeni serinin mevcut oyun sistemlerini yükseltmek isteyen oyuncular için her zamankinden daha fazla seçenek sunacağına inanıyoruz.

PC ve PlayStation oyuncularının oyun yoluyla hayatlarını zenginleştirmelerine yardımcı olmak adına daha geniş seçenekler sunarak oyun kültürünün büyümesine katkıda bulunmaya kararlıyız. Ayrıca Sony olarak, oyun kültürünü daha da geliştirme hedefiyle önde gelen küresel e-spor liglerinden EVO 2022, PGL DOTA2 Arlington Major 2022 ve VALORANT League 2022 ve 2023 liglerine sponsorluk yapmaktan gurur duyuyoruz.“  demişti.

Sony kulaklıklar ve monitörler yanında bu da ilginizi Çekebilir: Çok ses getiren yarı insansı robot Ameca