reklamı kapat

POPÜLER

2021 Skoda Fabia

2021 Skoda Fabia; yeni neslin kokpitinden tanıtım öncesi ilk detaylar

 - Güncelleme: 29 Nisan 2021 20:09

Mayıs ayının ilk haftası içerisinde tanıtılacak olan 2021 Skoda Fabia için kokpitteki çizgiler de belirmeye başladı.

Fabia için devam eden yeni nesil nöbeti, beraberinde farklı parçalardan detaylar getirmeye devam ediyor. Resmi kanadın şu aşamada odaklandığı paylaşımlar ise görsel bazda render çizimleri üzerine kurulu. Kısa süre önce dış tasarım dinamikleriyle gündeme gelen 2021 Skoda Fabia cephesinden bu kez de kokpiti gösteren bir parça karşımızda duruyor. Octavia ve Scala gibi ailenin diğer üyelerinden de tanıdığımız modern konsol tasarımını barındıracağının sinyallerini veren bu paylaşımda, mekanik el freni de kendisine yer buluyor. Bu da Fabia ailesinin yeni neslinde de elektronik park freni olmayacağının da bir mesajı aslında.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2021 Skoda Octavia ile birlikte dijital sürücü paneli devreye giriyor

Tek karelik render görseli kokpitle ilgili bilmek istediğimiz pek çok şeyi gösteriyor. Yeni direksiyon simidi, dijital sürücü ekranı, yeni multimedya sistemi ve konsoldaki tasarım-malzeme değişimleri tamamen görünür durumda. Yeni Fabia’da vites seçici yerine klasik topuzun devam edecek olması da dikkatlerimizden kaçmayan detaylar arasında. MQB A0 platformu üzerine geliştirilecek olan yeni Fabia bu sayede ebatsal olarak da daha ileriye taşınacak. Aks mesafesinin de dahil olduğu ebatsal artışlarla arka diz mesafesi ve bagaj hacminde güzel iyileştirmeler kullanıcıları bekliyor. Masada bagaj hacminin önceki nesile göre 50 litre kadar artırılacağı detayı dikkat çekiyor. Bu da 330 litrenin üzerinde bir alanın bizi beklemesi demek. Fabia’nın motor seçenekleri de Polo ile paralel konumda. Giriş seviyesinde 1.0 litrelik motorun atmosferik dinamikleri gelirken, üst paketlerde turbo desteği devreye girecek. 150 PS güç sunan 1,5 litrelik TSI’ı da listelerde görebiliriz. Şanzıman tarafında manuel ile birlikte 7 kademeli DSG listede olacak.

İlginizi çekebilir

Yeni Octavia çarpışma testi