reklamı kapat

POPÜLER

2022 Ford Fiesta Active

2022 Ford Fiesta Active; arazi esintili versiyon makyajla daha da etkileyici [Video]

Yedinci jenerasyonla ürün gamına dahil edilen Crossover nitelikleri, 2022 Ford Fiesta Active ile birlikte tasarımda daha da keyif veriyor.

2017 yılından beridir yeni jenerasyonuyla sokaklardaki varlığını devam ettiren Fiesta ürün gamı, aradan geçen zaman diliminin ardından 2022 model yılıyla birlikte oldukça nitelikli bir makyaj operasyonuna alınıyor. Bugün gerçekleştirilen duyuruyla birlikte ilk detayları paylaşılan yeni Fiesta ailesi için marka içerisindeki ekibin, tasarım konusuna özellikle eğildiğini görüyoruz. Aracın görünümünü bir katman yukarı çekmek adına kaput da dahil olmak üzere önemli revizyonların yapıldığı model ailesinde yeni ışıklandırmalar ve jant setleri de güzel bir bileşimin ortaya çıkmasında etken olacak. 2016 Kasım’ında gösterimi yapılan yedinci jenerasyonla birlikte ilk kez aileye dahil edilen Active versiyonu da makyaj kapsamında daha tatminkar hale getirilmiş durumda. Versiyondan gelen görseller, Türkiye için hala “yasak meyve” niteliğindeki bu aracın değişimini net şekilde ortaya koyuyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2022 Ford Fiesta Active zenginleştirilen donanımlarla daha teknolojik

Standart Fiesta versiyonlarından 18 milimetre daha yüksek ve 10 milimetre daha geniş olan Active versiyonu, makyaj öncesinde olduğu gibi gövde parçalarıyla fark yaratmaya devam ediyor. Ön-arka tampon yan marşpiyel ve tavan barının bir araya gelmesiyle oluşan bu değişimde, elektronik direksiyon, elektronik kontrol sistemleri ve süspansiyon kısmında yapılan değişimlerin aracı standart paketlerden ayırdığını biliyoruz. Sunulan sürüş modlarını da bu çatı altında ön plana çıkartabiliriz. Makyajla birlikte ön tamponuna eklenen “L” formlu krom parçalar sayesinde Active’in daha zengin göründüğü bir şema bizi bekliyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yeni Fiesta Active’in kaputunun altındaki seçenekler ailenin diğer üyeleriyle paralellik gösteriyor. 1.0 litrelik üç silindirli Ecoboost ünite, hibrit entegrasyonu sayesinde tüketim bazında çok daha iktisadi bir grafik çizme eğiliminde. 125 ve 155 beygirlik iki kombinasyonla gelen başlangıç jeneratörü temelli hibrit kombinasyonda manuel şanzımanla birlikte 7 kademeli otomatik ünite de tercih edilebiliyor. Hibrit versiyonların tüketim değerleriyle sırasıyla 4,9 ve 5,2 litre olarak veriliyor. Aynı motorun 100 beygirlik standart versiyonu da yine tercih listesinde yola devam edecek. Makyaj öncesi versiyonu Türkiye’de satışa sunulmayan Fiesta Active’i, elde ettiği bu önemli geliştirmelerle belki bu kez listelerde görebiliriz. Makyajlanan Fiesta ailesinin fiyatları önümüzdeki günlerde açıklanacak.

Video