reklamı kapat

POPÜLER

2022 Ford Focus
2022 Ford Focus fiyatı

2022 Ford Focus ilk kez sunulan hibrit versiyonuyla Türkiye’de; işte fiyatlar

 - Güncelleme: 01 Haziran 2022 13:03

Haziran ayıyla birlikte resmi listelerdeki yerini alan 2022 Ford Focus, zengin motor ve donanım kombinasyonuyla tercih edilebilecek.

Geride bıraktığımız mayıs ayı içerisinde makyajlı Fiesta’yı listelerine ekleyen Ford Türkiye, haziran ayına girişle birlikte bir diğer amiral modeli Focus’un da makyajlı versiyonunu satışa sunmaya hazır. 2022 Ford Focus ürün gamıyla birlikte tasarımın yanında donanım bazında da çok daha başarılı ve rakiplerine cevap verebilecek bir otomobil karşımıza çıkıyor. Özellikle kokpit tarafından “nihayet” dedirterek karşımıza çıkan devasa multimedya ekranla birlikte Focus’un artık teknoloji bazında da kullanıcı deneyimini yukarıya taşıyacağını göreceğiz.

2022 Ford Focus fiyatı

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2022 Ford Focus fiyat listesi

Ford’un resmi kaynakları üzerinden haziran ayı itibarıyla paylaştığı fiyatlar şu şekilde;

Trend X Sedan 1.5L Ti-VCT 123PS 6 İleri Manuel Benzin – 575.800 TL
Trend X Sedan 1.5L Ti-VCT 123PS 6 İleri Otomatik Benzin – 608.200 TL
Trend X Hatchback 1.5L Ti-VCT 123PS 6 İleri Manuel Benzin – 584.400 TL
Trend X Hatchback 1.5L Ti-VCT 123PS 6 İleri Otomatik Benzin – 616.900 TL
Titanium Sedan 1.5L Ti-VCT 123PS 6 İleri Otomatik Benzin – 640.700 TL
Trend X Sedan 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 662.400 TL
Trend X Hatchback 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 674.300 TL
Trend X Station Wagon 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 695.900 TL

Titanium Sedan 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 705.700 TL
Titanium Hatchback 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 727.300 TL
Titanium Station Wagon 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 749.000 TL

Active Hatchback 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 727.300 TL
Active Station Wagon 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 738.100 TL

ST-Line Hatchback 1.5L EcoBlue 120PS 8 İleri Otomatik Dizel – 749.000 TL

Titanium Hatchback 1.0L mHEV EcoBoost 125 PS 7 İleri Otomatik Benzin/Hibrit – 726.700 TL
Titanium Station Wagon 1.0L mHEV EcoBoost 125 PS 7 İleri Otomatik Benzin/Hibrit – 748.400 TL

Active Hatchback 1.0L mHEV EcoBoost 125 PS 7 İleri Otomatik Benzin/Hibrit – 726.700 TL
Active Station Wagon 1.0L mHEV EcoBoost 125 PS 7 İleri Otomatik Benzin/Hibrit – 737.500 TL

ST-Line Hatchback 1.0L mHEV EcoBoost 125 PS 7 İleri Otomatik Benzin/Hibrit – 732.100 TL


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Makyajlı Focus ile gelen yenilikler

Makyajla birlikte Focus ön bölümünde fazlasıyla hissedilir dokunuşlar karşımıza çıkıyor. Izgara, kaput, ışıklandırma grubu, tamponlar ve hava giriş panel tasarımlarının tamamının bu kapsamda yeni olduğunu söyleyebiliriz. Ürün gamına eklenen yeni jant tasarımları ve renk seçenekleri de Focus’un bu bazda yapılan değişimlerinin destekçisi olacak. Aracın arka bölümü ise değişimin nispeten daha az hissedildiği detaylar barındırıyor. Tüm donanım paketlerinde artık LED ışıklandırma paketinin de sunulacağı Focus ailesi, bu vesileyle giriş ve orta seviye paketlerinde daha zengin bir otomobil olacak. Ailenin üst paketlerinde ise malzeme kalitesinin yeni döşemeler üzerinden artırıldığı detayı dikkat çekiyor.

Kokpit tarafına geçtiğimizde ise adeta “ben geldim!” diyen yepyeni bir multimedya ekran bizi karşılıyor. Ford’un son nesil SYNC 4 multimedya arayüzüyle desteklenen bu ekranın dinamikleri akıllara Mach-E’yi getirebilir. Konsolda yatay formda konumlanan ekran 13,2 inçlik ebatla üst paketlerde kullanıcıları bekliyor olacak. Uzaktan güncelleme desteğinin sunulduğu sistemi akıllı telefon entegrasyonu üzerinden daha aktif şekilde kullanmak da mümkün. Makyajla birlikte ürün gamına eklenen kör nokta uyarısı ve aktif güvenlik desteklerinin de hissedilir yenilikler olacağını özellikle belirtelim.


Yenilenen Focus ailesinin motor seçeneklerinde radikal bir değişim bizi beklemiyor. Bu noktadaki en hissedilir değişim mild-hybrid dokunuşu ve şanzıman tarafında. Ford cephesi 7 kademeli çift kavrama şanzımanı Focus’un 125 PS ve 155 PS’lik motor seçeneklerinde sunmaya başlıyor. 48V mild hybrid kombinasyonuyla gelen bu motorlar, şanzımanın da etkisiyle birlikte tüketim konusunda daha verimli hale getirilmiş görünüyor. 1.0 litrelik motorun giriş seviyesinde ise 100 beygirlik güç ve 6 kademeli manuel şanzıman karşımızda olacak. Dizel tarafında ise 1,5 litrelik motoru üst versiyonda 120 beygirlik güçle yollarda göreceğiz. Ailenin zirvelerinden birisi olan Focus ST ise 2,3 litrelik motorunun ürettiği 276 beygirlik değişmeyen güç değeriyle yola devam edecek.