reklamı kapat

POPÜLER

Makyajlı Alfa Romeo Tonale görücüye çıkarıldı

Makyajlı Alfa Romeo Tonale görücüye çıkarıldı

Makyajlı Alfa Romeo Tonale görücüye çıkarıldı. Türkiye’de de satılan aracın yeni sürümü, büyük bir değişim getirmiyor.

Makyajlı Alfa Romeo Tonale, alt bölümü yukarıya doğru kıvrılan yeni bir tamponla karşımıza çıkarıldı. Bu yeni tamponun orta bölümde artık ufak hava girişlerine yer veriliyor. Değişim küçük olmasına rağmen daha agresif hâle getirilen araç, yaşam alanında da önemli değişiklikler taşımıyor. İlk defa kırmızı deri döşemeyle alınabileceği açıklanan yeni Tonale için farklı motor seçenekleri sunuluyor. 1.5 litrelik dört silindirli mild-hybrid benzinli ünitenin gücü 15 beygirlik artışla 173 beygire çıkarılmış. Plug-in hybrid tarafta ise 187 ve 266 beygir güç sunan iki farklı versiyon bulunuyor. Araç aynı zamanda 130 beygir güce sahip 1.6 litrelik dizel ünite ve ABD’ye özel olarak 268 beygir güç ile 400 Nm tork sunan 2.0 litrelik dört silindirli motorla da satın alınabilecek. Versiyona bağlı olarak altı ya da yedi ileri otomatik şanzımanlarla kombinlenen makyajlı Tonale, plug-in hybrid versiyonlarında 60 km’ye kadar tamamen elektrikli sürüş vadediyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Alfa Romeo, yapılan resmi açıklamaya göre Türkiye’de yılın ilk yarısında 2024’ün aynı dönemine kıyasla yüzde 85’lik büyüme oranı yakaladı. 2025 yılının ilk yarısını yüzde 20 büyümeyle kapattığını belirten şirket, bu konuda detaylı olarak şu bilgileri vermişti: “Avrupa’da teslimatlarda yüzde 33,3’lük bir artış yaşanırken Alfa Romeo; Fransa, Birleşik Krallık, İtalya ve Hollanda gibi önemli pazarlarda pazardaki büyümenin çok üzerinde sonuçlar elde etti. Marka, Orta Doğu ve Afrika bölgesinde yüzde 34, Güney Amerika’da yüzde 63 büyüme gerçekleştirdi. Alfa Romeo, Türkiye’de de yılın ilk yarısında önemli bir büyümeye imza atarak 2024’ün aynı dönemine göre yüzde 85’lik bir büyüme oranı yakaladı. Japonya’da pazara sunulan; Malezya, Tayvan ve Singapur’da da satışa sunulmaya hazırlanan yeni kompakt spor otomobil Alfa Romeo Junior, büyümede önemli bir rol oynadı. 38 ülkede satılan Junior, 45 binden fazla siparişe ulaştı ve taleplerin yüzde 17’si tamamen elektrikli versiyona yönelik oldu. Yılın ilk yarısı, markanın 115’inci yıl dönümü kutlamalarıyla daha da önemli hale gelen büyümeyle geçti. Bu kutlamalar arasında 33 Stradale’nin dinamik lansmanı, bu modele özel kitabın yayınlanması, 38’inci Amerika Kupası için Luna Rossa ile ortaklık ve tenisçi Jasmine Paolini’nin yeni Marka Elçisi seçilmesi gibi önemli projeler yer aldı.”

Alfa Romeo Tonale yanında bu da ilginizi çekebilir: Etkileyici görünen elektrikli motosiklet konsepti: Zero SR-X