reklamı kapat

POPÜLER

BMW 128ti

BMW 128ti; efsane rozetin dönüşüne yeni fotoğraflarla yakından bakın

Markasının ilk önden çekişli hot-hatch modellerinden birisi olan BMW 128ti için Avrupa pazarındaki kademeli satış süreci devam ediyor.

BMW’nin ilk turbo modeli 2002’de de kullandığı ti rozetinin uzun yıllar sonra tekrar asfalta dönüşü 128ti ile gerçekleşiyor. 2021 model yılıyla birlikte tekrar ürün gamına dönen ve 1 Serisi ürün gamı içerisinde M paketin altında konumlandırılan BMW 128ti, standart olarak önden çekişli altyapıyla kullanıcıların karşısında olacak. Yeni model yılıyla birlikte önden çekişli altyapıya geçirilen 1 Serisi üzerinden 128ti ile, BMW’nin ilk önden çekişli performans modellerinden birisi yollara çıkıyor. Araçta 2.0 litrelik turbo benzinli motora yer veriliyor. 261 beygir güç ve 400 Nm tork üreten bu motor standart olarak 8 kademeli performans aralıklı otomatik şanzımanla kombin ediliyor. Tüm parçaların bir araya gelmesiyle de 128ti’ın 0’dan 100’e hızlanmasını 5,1 saniye gibi gayet tatminkar bir sürede tamamlayabildiğini görüyoruz.

BMW 128ti

BMW 128ti altyapı dinamikleriyle de tam bir “M” otomobili

M135i altında konumlandırılacak olan 128ti, buna rağmen teknik altyapı olarak M departmanının nimetlerinden mahrum bırakılmamış durumda. Araçta; Torsen diferansiyel kilidi, M Sport süspansiyon sistemi ve anti-roll bar gibi sürüş performansına doğrudan etki eden parçalar standart olarak sunuluyor. Bunlara ek olarak 128ti’ın M135i’den genel bazda 80 kilogram daha hafif olması, şimdiden dinamiklerini merak etmemizi sağlayan nitelikler arasında. Versiyonun fren sisteminin de yine M Sport imzası taşıdığını belirtmeden geçmeyelim. 128ti, 33.320 sterlinlik fiyatla Birleşik Krallık’ta satışa sunulacak.

İlgili Video

Yeni BMW 4 Serisi