reklamı kapat

POPÜLER

Facebook

Facebook, test ettiği yeni butonla neyi hedefliyor?

Sosyal medyanın merkezindeki platform Facebook, yeni bir buton üzerinden daha çalışma gösteriyor. İşte resmi olarak onaylanan bu butondan detaylar.

En çok kullanıcıya sahip sosyal medya platformu konumunda bulunan Facebook, “downvote” adı verilen bir butonu test etmeye başladı. Şimdilik Amerika Birleşik Devletleri’nde teste çıkan buton, ilk bakışta “beğenmeme” seçeneği gibi görünüyor. Konu hakkında açıklama yapan platform, bunun böyle olmadığını belirtiyor. Bu açıklamaya göre yeni buton sadece kişilerin hoşuna gitmeyen içeriklerin tespit edilmesi için kullanılıyor. Söylendiği kadarıyla şirket buton üzerinden herkese açık sayfalardaki yorumları değerlendiriyor. Bu sayede sevilmeyen yorumların aşağılara çekileceğini belirten Facebook, böylece sadece iyi yorumları üstte tutmayı hedefliyor. Bu da özellikle büyük sayfalar için güzel görünüyor. En son uzun süre tek kalan beğenme butonunu “ifadeler” ile genişleten şirket, süreci bir adım daha ileriye taşıyacak gibi görünüyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Facebook, sürekli olarak yeni özellikler geliştiriyor

Dediğimiz gibi sürekli olarak yeni özellikler güncellenen platform, buna rağmen yeni neslin dikkatini kaybediyor gibi görünüyor. Büyümesi ciddi şekilde duran platform, yeni özelliklerle sunduğu deneyimi artırmaya çalışıyor. Bu yeni butonunu global olarak herkese ne zaman geleceği bilinmezken, hiç gelmeme ihtimali de masada bulunuyor.