reklamı kapat

POPÜLER

Garage Italia imzalı FIAT Fullback ile bakış açınızı değiştirmeye hazır olun

Tasarım dünyasının önemli isimleri arasında yer alan Garage Italia, FIAT Fullback projesiyle sınıf atlatma konusundaki bakış açısını ortaya koyuyor.

Ağır ve hafif ticari araçların birbirleriyle yarıştığı Hannover‘deki fuarın sayılı pickup katılımcıları arasına FIAT Fullback de dahil oldu. Nissan’ın Avrupa Uzay Ajansı ile bir araya gelerek hayata geçirdiği ilginç projeyle gündeme geldiği organizasyonda benzer bir ortaklık felsefesi de Fullback‘te karşımıza çıkıyor. Ülkenin en önemli geliştiricilerinden birisi olan Garage Italia‘nın garajına girerek özellikle kalite konusunda sınıf atlayan modelin kokpit bölümündeki değişimler premium sınıfı akıllara getirecek cinsten. Aralık 2017’de Pagani Huayra Lampo ile zihinlerimizde imza bırakmayı başaran Lapo Elkann ve ekibinin pickup meraklılarının ilgisini çekeceğine şüphemiz yok.

Değişimin oyuncularu

Mitsubishi L200 altyapısı üzerine geliştirilen Fullback’te yapılan değişimlere ilk olarak dış bölümden bakalım. Premium hissettirme konusunda işe boyadan başlayan Garage Italia, metalik gri gövde rengi ve kahve tonlarında olan tavan ile karşımıza çıkıyor. Tavanda uygulanan tonun aynalara yansıtılmış olması da güzel bir süreklilik örneği. Kapı kollarında ve aracın çeşitli bölgelerinde krom kaplamayı da artıran geliştirme ekibi, mat siyah olarak tercih ettiği jantları 17 inç‘lik ebat üzerinden Fullback’e entegre ediyor. Lastiklerin de arazi odaklı oluşları gözden kaçmayacak önemli parçalardan birisi.


Projenin içerisine girdiğimizde malzeme kalitesi konusunda hatırı sayılır bie gelişimin izleri karşılıyor bizleri. “Elmo Vintage” olarak bilinen kahverengi deri döşemelerin kaplandığı konsolu, yine deri döşeme koltuklar tamamlıyor. Bu kalite felsefesinin kapı içlerine kadar yansıtılmış olması da gerekliliği sağlanan noktalar arasında. Garage Italia’nın Fullback projesinin kaputunun altında ise kayda değer bir değişimin yer almaması bizleri üzen noktalardan biri oldu. 2,4 litrelik dört silindirli makine, standart versiyonlarda olduğu gibi 180 PS güç ve 430 Nm‘lik tork değerleriyle işini yapmaya devam ediyor. Bu değerler dört tekerlekten çekişli altyapı ve 5 ileri otomatik şanzıman üzerinden yere aktarılmakta. Sınırlı üretim adetleriyle kullanıcılarla buluşacak olan projeyle ilgili düşüncelerinizi bize yorum olarak iletebilirsiniz.