reklamı kapat

POPÜLER

Spotify

Spotify iOS uygulamasında yapılan tasarım değişikliği

Dünyanın en çok aboneye sahip çevrim içi müzik servisi Spotify, iOS uygulamasında önemli sayılacak bir tasarım güncellemesine gitti.

Spotify, en son paylaştığı güncel kullanıcı sayısı ile gündeme gelmişti. Buradan platformun şu an 124 milyon ücretli abonesi olduğunu öğrenmiştik. Ücretsiz aboneler ile beraber ulaşılan toplam rakamın ise tam 271 milyon olduğu açıklanmıştı. İşletme zararı tam 230 milyon dolar seviyesinde olmasına rağmen pazarın lideri konumunda yer alan firma, kısa süre önce iOS uygulamasını güncelledi. Türkiye’de de çıkan güncelleme sonucunda devasa bir değişiklik yapılmadı. Sadece uygulamaya büyük yeşil bir “play” butonu eklendi. Hem ücretsiz hem de premium için gelen bu buton, hızlıca karışık çalmaya imkan tanıyor, ekranın sağ tarafında yer alıyor ve eskine nazaran daha çok dikkat çekerek firmaya göre daha kolay bir kullanım sunuyor. Aynı zamanda bazı başka ikonlarda da değişiklik yapan ve konum değişimi gerçekleştiren Spotify, albüm kapaklarında karışıklığı önleyen ufak bir güncelleme gerçekleştirmiş durumda. Ayrıca artık listelerde daha önce beğenilen şarkılar da isimlerinin direkt anına eklenen kalp ile daha rahat şekilde bulunabiliyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Spotify ile rakibi arasındaki fark halen oldukça açık durumda

En büyük rakip Apple Music ise 27 Haziran 2019’da açıklandığında toplam 60 milyon ücretli aboneye ulaşmıştı. Spotify gibi reklam destekli ücretsiz paketi bulunmayan Apple Music, firmanın kullanıcıları arasındaki popülerliğini artırmaya devam ediyor. Apple Music’in güncel rakamları merak uyandırıyor ve servisin 80 milyonu geride bırakmış olabileceği iddia ediliyor. Bu verinin WWDC 2020’de resmi olarak verileceği tahmin ediliyor.

İlginizi Çekebilir

Google’ın dikkat çeklen yeni uygulaması