reklamı kapat

POPÜLER

Mark Zuckerberg Facebook Instagram boykot

Facebook ve Instagram boykotu büyüyor, Honda da sürece katıldı!

 - Güncelleme: 30 Haziran 2020 09:14

Facebook firmasının nefret söylemleri karşısında sessiz kalması üzerine başlatılan #StopHateforProfit kampanyası büyümeye devam ediyor.

Sivil toplum kuruluşları tarafından Facebook’un nefret söylemleri karşısında sessiz kalması üzerine #StopHateforProfit (Kâr için nefreti durdur) kampanyasına en son katılan isim otomobil devi Honda oldu. İlk olarak The North Face’in destek verdiği boykota daha sonra REI, Upwork, Patagonia ve Dashlane gibi isimler katılmış, Starbucks da benzer bir karar almıştı. Reklam kampanyalarının durdurulduğu sürece aynı zamanda Unilever, Verizon, Ben & Jerry’s, Magnolia Pictures ve Hershey gibi firmalar da aktif olarak destek veriyor ve bu da sosyal medya devi için elbette çok büyük görünüyor. Coca-Cola firmasının dahi süreçte yer aldığı bu devasa hale gelen boykot, dev firmayı batıracak değil ancak yine de çok büyük bir reklam üzerinden gelir kaybı anlamına geliyor. Konu hakkında Facebook Küresel İş Grubu Başkan Yardımcısı Carolyn Everson’in “Her markanın kararına derinden saygı duyuyoruz. Nefret söyleminin kaldırılması için önemli çalışmalara odaklanmaya devam ediyoruz” dediği aktarılıyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Facebook en son “dark mode” ile gündeme geldi

Facebook ana uygulaması için uzun zamandır gündemde olan dark mode, yurt dışında belirli kullanıcılar için dağıtıma çıkmaya başlamış durumda. Hem iOS hem de Android için yolda olan mod, direkt olarak ana uygulama ayarları içerisinden açılabiliyor ve istenirse sistem ile uyumlu şekilde de görev yapıyor. Yani sistemde koyu mod açıksa uygulama buna bağlı olarak koyu moda otomatik olarak geçebiliyor. Bu süreç tam ters olarak da çalışıyor.

İlginizi Çekebilir

Harika ses sahip yakında tanışacağımız yeni Lamborghini