reklamı kapat

POPÜLER

Hem benzin hem dizel motorla alınabilecek; ailenin yeni üyesi Hyundai i30 N Line ile tanışın

 - Güncelleme: 19 Temmuz 2018 19:16

2018 ile birlikte adını daha fazla duymaya başladığımız departmanın son projesi Hyundai i30 N Line, sportif karakter meraklılarının ilgisini çekecek.

Hyundai’nin kısa süre öne BMW M departmanın eski patronu Albert Biermann önderliğinde kurulan N departmanı ilk meyvesini i30 N üzerinden verdi. Hemen ardından Veloster ile yelpazesinin genişletmeye başlayan marka, Kona‘yı aileye dahil etme projesiyle hızlı büyümesini devam ettirmek istiyor. Tamamen performans odaklı versiyonlarla birlikte standart modellere gelecek donanım paketleri için de hazırlık yaptığını bildiğimiz N, bu projesini yine i30 üzerinden kullanıcılarla buluşturuyor. Kısa süre içerisinde Türkiye’nin de içerisinde bulunduğu Avrupa pazarında satışa sunulacak olan Hyundai i30 N Line, performanstan ziyade daha çok görsel değişimleri içeren bir donanım paketi olarak araca dahil ediliyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Standart özellikler

Güç ünitesi bazında olmasa da teknik altyapıda sürüş dinamiklerine etki edecek değişimler barındıran bu pakette, süspansiyon ve frenler ufak bir revizyon aşamasına alınıyor. Volkswagen Golf R-Line ve Audi S Line felsefesindeki değişimlerin yer aldığı donanım kısmında ise geniş hava girişli ön tampon ve siyah zeminli farlar otomobile yarışçı bir ruh katarken arkadaki difüzör ve çift çıkışlı egzozlar sportifliği destekliyor. 18 inç‘lik alaşım jantların standart olarak sunulduğu modelin iç mekanında da otomobil tutkunlarının ilgisini çekecek bir takım eklentiler var. Daha iyi yanal destek için N logolu süet spor koltuklara yer veren Hyundai, delikli deri N spor direksiyon simidini, N metal pedalları ve N vites topuzunu yine standart sunuyor.


Otomobil üreticilerinin bu tarz sportif versiyon örneklerinde daha çok tek motor seçeneği sunduğunu ve bunun da genellikle benzinliden yana olduğunu biliyoruz. Burada da bizce meraklılarının memnun eden bir çeşitliliğe giden Hyundai, hem 140 beygir güç üreten 1.4 litrelik T-GDI benzinli hem de 136 beygir güç üreten 1.6 litrelik CRDi dizel motoru kullanıcıların tercihine bırakıyor. Bu gücün yere aktarılmasından sorumlu temel parçalardan birisi olan lastik kısmında PS4 Michelin Performance‘ın kullanılmış olması da sürüş dinamikleri adına önemli bir detay. Fiyatları henüz açıklanmayan Hyundai i30 N Line’ın bu eksik parçasının da kısa süre içerisinde netleşmesini bekliyoruz.