reklamı kapat

POPÜLER

Bitcoin ve Tesla Roadster

Twitter içinde en çok konuşulan otomobil markası açıklandı

Dünyanın en büyük sosyal medya ağlarından olan Twitter, bugün önemli bilgiler paylaştı. Örneğin platformda en çok konuşulan otomobil markası belli oldu.

Konu hakkında yapılan açıklamaya göre Twitter’da otomobiller ile ilgili 64 milyondan fazla tweet atıldı ve bunların 20 milyonu elektrikli otomobillerle ilgiliydi. Firmaya göre Twitter, otomobil markaları için alıcılara ve hedef kitlelere ulaşmak için çok ideal bir ortam sunuyor.

Söylendiği kadarıyla bugün yeni bir otomobil arayışı, otomobil bayisinden çok Twitter’da başlıyor. Bu yılın ocak ve ağustos ayları arasında, kullanıcılar en son otomobil trendleri hakkında haberler ve görüşler paylaştıkça, dünya çapında otomobiller hakkında 64 milyondan fazla Tweet atılmış durumda.

Firmaya göre bu Tweetlerin yüzde 47’si 35 yaşın altındakiler tarafından yazıldı. Ve çoğunluğu erkek iken, Twitter’da otomobil hakkında konuşanların neredeyse üçte birini kadınlar oluşturuyor.

Twitter’da en çok konuşulan otomobil markası elektrikli tarafta yer alan Tesla olurken, onu Mercedes-Benz, BMW, Nissan ve Ford izledi.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Twitter en çok konuşulan otomobil markasının Tesla olması sürpriz olmadı

Yine Twitter’a göre Almanya, Fransa, Birleşik Krallık ve ABD’deki Twitter kullanıcıları, çevre dostu olma (yüzde 51), düşük işletme maliyetleri (yüzde 33) ve düşük gürültü kirliliği (yüzde 24) açısından elektromobilitenin başlıca avantajlarını görüyor.

Aynı ankette Twitter’daki kişiler, elektrikli bir araç satın alırken gördükleri temel dezavantajlar olarak Pil Ömrü (%50), Satın Alma Maliyeti (%45) ve Menzil Kaygısı (%42) olduğunu belirttiler.

Bu pazarlardaki yaklaşık her saniye Twitter kullanıcısı (yüzde 49) bir elektrikli araç satın almanın “muhtemel” veya “çok muhtemel” olduğunu söylüyor. Karşılaştırıldığında, bu rakam Twitter’da olmayan ortalama bir internet kullanıcısı için sadece yüzde 33.

İlginizi Çekebilir

OPPO’dan dikkat çeken konsept telefon