reklamı kapat

POPÜLER

2021 Subaru Levorg

2021 Subaru Levorg tanıtıldı; station sınıfının istikrarlı üyesi ikinci nesile geçiyor

Japonya merkezli olarak tanıtımı gerçekleştirilen 2021 Subaru Levorg, elde ettiği kapsamlı yeniliklerle kullanıcı deneyimini yukarıya taşıyacak.

SUV modellerinin egemenliğinde geçen son dönemler, kaputun altıdaki elektrik gücüyle adeta bir kombin haline geldi. Süreç içerisinde özellikle 3 kapılı binek modellerin adeta eriyişine şahit olduk. Station wagon pazarı da var olan bazı üyelerini kaybetse de istikrarlı üyeler üzerinden meraklılarıyla buluşmaya devam ediyor. Japonya merkezli olarak tanıtımı gerçekleştirilen 2021 Subaru Levorg da, sınıfın gerek tasarımı gerekse kullanıcı deneyimiyle sevilen isimleri arasında. 2014 yılında macerasına başlayan model, ikinci jenerasyonuyla karşımızda duruyor.

2021 Subaru Levorg cephesinden öne çıkanlar

Geçtiğimiz yıl Tokyo Otomobil Fuarı kapsamında tanıtımı gerçekleştirilen konsept model, bugün karşımızda duran seri üretim modelin dinamiklerini belirleyici nitelikte. Tasarım olarak aracı çok daha modern gösteren bu yapının en büyük destekçisi ise geliştirilen yeni altyapı olacak. Markanın yeni küresel platformu üzerine geliştirilen Levorg, bu sayede kaputun altında da yeni motorları beraberinde getirecek. 1,8 litrelik turbo besleme boxer makinenin merkezinde dönen bu yenilik, kullanıcılara 177 PS güç ve 300 Nm tork değeri sunacak. Motorla birlikte marka mühendislerinin geliştirdiği yeni CVT şanzımanda, yüzde 80 oranında yeni mekanik parça kendisine yer buluyor. Bu da kullanıcılara daha uzun geçiş oranları ve keyifli bir sürüş getirme iddiasında. Dört tekerlekten çekiş sisteminin tüm modellerde standart olacağını da belirtmeden geçmeyelim.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Yeni altyapıyla birlikte aracın ebatlarında da iyileştirmeler karşımıza çıkıyor. Aks mesafesi ve uzunluk gibi bölgelerde Levorg’u ileriye taşıyan Subaru, bagaj hacmini de 522 litreye kadar çıkartmış durumda. Yeniliğin sürüş deneyimine yansıyacağı temel noktalardan birisi de kokpitte. 12, inçlik dijital sürücü ekranı ve dikey olarak konumlandırılan 11,6 inçlik multimedya ekran burada hemen hissediliyor. Subaru, kendi içerisinde geliştirdiği güvenlik sistemi EyeSight’ı da yeni bir noktaya taşıdığını iddia ediyor. İkinci seviye otonom sürüş yeteneklerine taşınan bu teknoloji, yol analiz işlemini ardık üç boyutlu olarak yapabilecek.

İlginizi çekebilir

21. yüzyılın süper otomobili Czinger 21C