reklamı kapat

POPÜLER

Volvo

Satış başarısı yolu aydınlattı; Volvo cephesinden iki yeni SUV için resmi açıklama

17 Ağustos 2019

CEO Håkan Samuelsson tarafından yapılan açıklamalarla, giriş seviyesi ve amiral gemisi rozetini taşıyacak iki yeni model için hazırlıklar başladı.

Volvo ürün gamıyla ilgili yaptığımız hemen her değerlendirmede, son 2-3 yıl gibi kısa dönem içerisinde çok ciddi ve başarılı bir dönüşüme imza atıldığını belirtmeden edemiyoruz. XC40 ile model çeşitliliğinin artırılmasının yanında, kullanılan benzersiz tasarım dili ve teknolojik destekleri üst üste koyunca bu sonuç çok da şaşırtıcı değil aslında. Nitekim markanın 2019 yılının ilk yarısını içeren raporunda 340.000 adedi geçen rekor bir satış adedi yakalandığını açıklaması, bizim bir süredir yaptığımız değerlendirmeleri rakamsal verilerle somut hale getiriyor. XC40’ın da büyük bir pay üstlendiği bu rakamlar önümüzdeki süreçteki hamleleri de doğrudan etkilemişe benziyor. Volvo CEO’su Håkan Samuelsson tarafından yapılan açıklamalarla netleşen gelecek planlarında bizleri yepyeni bir giriş seviyesi SUV modeli bekliyor. Eğer her şey planlandığı gibi giderse bu hamlenin hemen ardından amiral gemisi rozetini XC90’dan alacak yeni bir modeli de asfalt üzerinde göreceğimiz de kesinlik kazandı.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Volvo giriş seviyesi SUV için isim seçeneği de masada
Önümüzdeki süreçte bizi bekleyen bu iki hamleyle ilgili şu an amiral gemisi seçeneğin ön planda tutulduğunu söyleyebiliriz. Öyle ki bu modelle ilgili var olan detaylar isim konusunda “XC100” seçeneğine işaret ediyor. 2022 yılında görücüye çıkması beklenilen bu modeli SPA2 altyapısı üzerine geliştirmesi planlanan Volvo, bu sayede Polestar markasının elektrikli SUV projesine de ışık tutmuş olacak. 5,5 metreye kadar uzunluk ve 7 kişilik yolcu kapasitesi gibi rakamlar da şu aşamada yüksek sesle dile getirilen parametreler arasında. Temmuz ayında “V616 Projesi” adıyla iddialar üzerinden gündeme gelen yeni amiral gemisinin BMW X7’den dahi uzun olma ihtimali söz konusu. Ailenin en ufak üyesi olarak satışa sunulacak modelle ilgili ise şu anda bir isim belirsizliği var. Lakin XC40’ın altında konumlandırılmasından ötürü “XC10, XC20, XC30” opsiyonlarından birisinin seçilmesi de beklentiler arasında. Açıklamalarında marka stratejisinin genişleme üzerine oluştuğunu ifade eden Samuelsson, önümüzdeki süreçte sürprizlere hazır olmamız gerektiğine özellikle vurgu yapıyor. Bekleyip göreceğiz.

İlginizi çekebilir
Volvo imzasıyla dünyanın ilk otomobil ile bisiklet kaskı çarpışma testi