reklamı kapat

POPÜLER

2021 Mercedes C-Serisi

2021 Mercedes C-Serisi; yeni nesilden tanıtım öncesi büyük sızıntı

Yarın gün içerisinde düzenlenecek etkinlikle resmi olarak karşımıza çıkarılacak olan 2021 Mercedes C-Serisi, tanıtımı aratmayan sızıntılarıyla gündemde.

2021 model yılıyla birlikte yepyeni bir jenerasyona kavuşacak olan Mercedes C-Serisi ile tanışmak için artık önümüzde saatler kaldı. Türkiye saati ile yarın 16:00’da düzenlenecek lansman kapsamında örtülerinden kurtulacak olan beşinci nesille ilgili bekleyiş sürerken, dış basında da büyük yankı uyandıran sızıntı görseller ortaya çıktı. Tanıtımı aratmayacak bu sızıntı ile birlikte dış ve iç tasarım dinamiklerinin tamamını görme şansına eriştiğimiz Mercedes C-Serisi, teknolojisinde olduğu gibi diğer tüm noktalarını da ailenin üst üyelerinden alıyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2021 Mercedes C-Serisi hakkında masada görünen detaylar

Yeni C-Serisi’nden gelen sızıntılar ışığında aracın dış tasarımına baktığımızda aslında bizi çok şaşırtan bir element gördüğümüzü söyleyemeyiz. Markanın diğer modellerinde de kullandığı yeni tasarım dilini aktardığı modelin dördüncü nesile göre daha modern ve üst segmentlere göz kırpan bir karakteri olduğu mesajı veriliyor. Tasarımcılar burada E ve S-Serisi’nin harmanlandığı bir reçeteden faylanmış durumda. Ön bölümde kompakt üyelere daha yakın görünen bir yüze sahip olan C-Serisi’nin arka stop ve çizgi yapısıysa büyük oranda S-Serisi’nden esinlenilerek oluşturulmuş durumda. Aracın geçtiğimiz süreçte 0,24 olarak açıklanan sürtünme katsayısı da, tasarımda kullanılan yeni çizgilerin görünüşün de ötesine geçerek işlevselliğe katkı sağlayacağını gösteriyor.

Bu durum sızıntıda karşımıza çıkan kokpit için de bariz bir şekilde geçerli. Konsolun merkezinde dikey olarak konumlandırılan devasa multimedya ekran başta olmak üzere kokpitin tüm şeması yine büyük oranda S-Serisi’nden alınarak buraya aktarılmış durumda. W206 koduyla üretim bandındaki yerini alacak olan yeni C-Serisi, bir öncekine göre 65 milimetre daha uzun olmasıyla birlikte dışarıda olduğu kadar içeride de yeni bir kullanıcı deneyiminde açılacak. Aks mesafesini de içerisine alan bu artış arka tarafta 25 milimetrelik diz ve 13 milimetrelik baş mesafesi artışını da beraberinde getirecek.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Eski nesilde kullanılan MRA platformunun geliştirilmiş versiyonu üzerine geliştirilecek olan yeni C-Serisi, bu gelişime paralel olarak yeni nesil hibrit motorlara da “merhaba!” diyecek. Düşük emisyon değerlerinin yanında ekonomik sürüşün de kilit etmenlerinden olacak bu kombinasyonların temelinde 48V mild-hybrid teknolojisi yatıyor. 1,5 litrelik motorun kombin edilerek sunulacağı ürün gamında kullanıcıları 80 kilometre menzile varan elektrikli sürüş deneyimi de bekliyor olacak. Tamamen benzinli ve dizel motorları da bu nesilde de C-Serisi listesinde görmeyi bekliyoruz. Modelle ilgili son dakika gelişmeleri LOG.com.tr’de olacak.

İlginizi çekebilir

Yeni dönemin ilk elektriklisi Mercedes EQC