reklamı kapat

POPÜLER

LG

LG mobilde strateji değiştiriyor, oldukça farklı bir plana geçiliyor

 - Güncelleme: 16 Ocak 2018 12:27

Güney Kore merkezli teknoloji firmalarından LG, güzel akıllı telefonlar çıkartmasına rağmen mobilde istediği başarıyı elde edemiyor. Bu yüzden büyük paralar kaybeden firma, önemli bir strateji değişikliğine gidiyor.

CES 2018‘de LG G7 hakkındaki sorular yanıtlayan şirketin başkan yardımcısı Jo Seong-jin, yeni süreç hakkında ilk bilgileri veriyor. Tam 11 çeyrektir mobilde zarar açıklayan şirket, bundan sonra sadece ihtiyaç olduğunda yeni bir telefon çıkartacaklarını söylüyor. Rakipler çıkarttı diye biz de yeni akıllı telefon çıkartmayacağız diyen Jo Seong-jin, mevcut modelleri daha uzun süre satışta tutmak istiyor. Her yıl yeni bir amiral gemisi tanıtmayacağı dahi söylenen firma, kendisine mantıklı bir seçim yapmış görünüyor. Yeni modeller çok büyük arge, reklam ve üretim harcaması gerektiriyor. Telefonları azaltmak bunları aşağıya çekmek yani çok büyük maddi kazanç elde etmek anlamına geliyor. Firma ayrıca daha yenilikçi modeller ile karşımıza çıkmak istiyor. Bu konuda da oldukça haklı görünüyor. Sadece işlemcisi güncellenip yeni diye karşımıza çıkan onlarca akıllı telefon bulunuyor.

LG

Cho Sung-jin

LG mobilde yenilikçi olmayı başardı

Örneğin V30 modeliyle ses konusunda büyük bir atılım gerçekleştiren şirket, bunu maalesef genel satışlara taşıyamıyor. İşte bu yüzden özellikle Samsung’un arkasında kalan şirket, Çin’den çıkan rakipler karşısında da sorun yaşıyor. Açıklanan yeni stratejiyi siz nasıl buldunuz?