reklamı kapat

POPÜLER

Mahindra XUV700

Hindistan devi Mahindra, yeni modeliyle marka kimliği ve kalitesini bir üst noktaya taşıyor

Yeni logo ve kalite algısını beraberinde getiren Mahindra XUV700, özellikleriyle Avrupalı üreticileri aratmayacak mesajlar veriyor.

Geride bıraktığınız son birkaç yıl otomobil tarihinin gelecek temellerinin atıldığı bir dönem olarak kayıtlardaki yerini almaya aday. Elektrik gücüne devrimsel şekilde yönelimin başladığı bu süreç, pek çok marka ve oluşum için yeni bir kimlik arayışına da ev sahipliği yaptı. Oluşumlar içerisinden yeni oluşumlar çıkartan dinamiklere paralel olarak, üreticilerin gelecek planlarına eşlik edecek yeni marka kimliği yarattıklarını da bu tarih aralığında görmeye başladık. Logoların yenilendiği ve yeni tasarım karakterlerinin oluşturulduğu listeye eklenen son isimde Hindistan devi Mahindra oldu. Tanıtımını gerçekleştirdiği XUV700 isimli SUV modeliyle yeni kimliğini tüm dünyaya lanse eden marka, bu araçla birlikte kalite algısını bir üst kademeye taşımayı garanti ediyor.

Mahindra XUV700 teknik özellikleri

Hindistanlı üreticinin 10 yıldır ürün gamında yer verdiği XUV500 modelinin yerine ürün gamına dahil ettiği XUV700 pek çok ilki beraberinde getiriyor. Mahindra’nın yeni marka logosunun kullanıldığı ilk isim konumunda olan modelin bu etmeniyle de kendinden sonra gelecekler için referans niteliği taşıdığını söylemek mümkün. XUV700’ü anlamaya ilk olarak ebatlarından başlayabiliriz. Açıklanan verilerde aracın 4.695 milimetre uzunluk, 1.890 milimetre genişlik, 1.755 milimetre yükseklik ve 2.750 milimetre aks mesafesi değerlerine sahip olduğunu görüyoruz. Bu rakamlar Renault Koleos ve Hyundai Tucson gibi popüler C segment SUV modellerinin biraz daha üzerinde seyrediyor. Modelin, Hindistan pazarında doğrudan MG Hector ile rakip olacağını da belirtmeden geçmeyelim. XUV700, 7 kişilik bir SUV olarak da satın alınabiliyor.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modelin iç tasarımını ortaya koyan görseller de dışarıda olduğu gibi kalite beklentilerini yukarıya taşıyan elemanlar oluşturuyor. Avrupalı modelleri aratmayan bir kabinle bizi karşılan XUV700’de, konsolu tamamen kaplayan dijital ekranlar dikkat çekici. 10,25 inçe kadar esneklik gösteren ebatlarla gelen bu ekranlar grafikleriyle de görsel zenginliği tamamlama iddiasında. Döşeme ve malzeme kalitesi konusunda da kendisine güvenen Mahindra, ses sistemi konusunda ise Sony ile işbirliğine gidiyor. Araçta adaptif hız sabitleyici, şerit takip asistanları, yaya algılama, uzun far asistanı, kör nokta uyarısı ve trafik asistanları da sunulacak.


İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Mahindra XUV700’ün kaputunun altında ise Hindistan pazarının dinamiklerine paralel üniteler görüyoruz. Benzinli ve dizel olarak ayrılan makineler opsiyonel olarak 4×4 altyapıyla kombin edilebilecek. Benzinli tarafında yer alan 2.0 litrelik motor 200 PS güç ve 380 Nm tork üretiyor. Dizel tarafında ise 2,2 litrelik turbo makine 155 PS güç-360 Nm tork veya 185 PS güç-450 Nm tork kombinasyonlarıyla tercih edilebiliyor. 6 ileri manuel ile 6 ileri otomatik şanzıman da yine listede yer alan seçenekler arasında. İlk aşamalarda sadece Hint pazarına sunulacak XUC700’ün 2022’den itibaren küresel pazarlarda da boy göstermesi planlanıyor.

İlgili video

ZS EV tanıtımı