reklamı kapat

POPÜLER

Spotify

Spotify’dan “ücretsiz” kullanıcıları memnun edecek plan

Dünyanın en büyük çevrimiçi müzik servisi Spotify, yakın zaman içerisinde bir duyuru yapmayan hazırlanıyor. Bunun arkasında ne olduğu halen tartışılırken, “ücretsiz” kullanıcıları memnun edecek bir plan gündemde bulunuyor.

Şu an toplam 159 milyon kullanıcısı bulunan Spotify, bunun 71 milyonun ücretli abone olduğunu belirtiyor. Geriye kalan 88 milyon kişinin servisi ücretsiz olarak kullandığı söylenirken, işte bu kesim için güzel bir gelişme bulunuyor. Bloomberg’in haberine göre şirket, reklam destekli ücretsiz seçeneği yenilemek için önemli bir çalışma içerisinde bulunuyor. Burada tam olarak ne yapılacağı kesin olarak bilinmiyor ancak “müzik dinlemeyi kolaylaştıracak” adımların yolda olduğu söyleniyor. Biliyorsunuz mevcut durumda ücretsiz kullanıcılar bazı kısıtlamalar ile karşı karşıya kalıyor. Bunları ücretli aboneliğe geçişi teşvik etmek için yapan şirket, yeni süreçte ücretli ile ücretsiz arasındaki farkı iyice kapatacak gibi duruyor. Bu sayede hedeflediği kullanıcı sayılarına daha kolay ulaşabileceği söylenen Spotify, Apple Music’in hızlı yükselişi karşısında buna ihtiyaç duyuyor gibi görünüyor. Aradaki fark her geçen gün kapanıyor ve ancak rakipte olmayan reklam destekli ücretsiz kısım platformu her zaman öne çıkartıyor. İşte bunu daha da geliştirmek kağıt üzerinde çok iyi duruyor.

İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Spotify ilk donanım ürünü ne olacak?

Geçen yayımlanan bir habere göre şirketin ilk ürün bir otomobil donanımı / aksesuarı olacak gibi duruyor. Bu noktada da her araca Spotify getirecek bir donanımın yolda olduğu söyleniyor. Şirketin geçtiğimiz dönemde resmi olarak gösterdiği ancak konuşmaktan kaçındığı bu ürün, kendi 4G bağlantısıyla telefonlardan bağımsız müzik deneyimi vadediyor gibi görünüyor. Kişilerin aylık özel fiyatlarla satın alacağı anlaşılan cihaz, bünyesinde sadece iki adet fiziksel buton ve renksiz bir ekran taşıyor. Ancak burada sesli komut desteğinin verileceği gelen bilgiler arasında yer alıyor.

İlgili Video

Şirketin rakip olmaktan vazgeçtiği düşünülen Apple HomePod