Canlı yayın platformlarında hareketli bir dönem yaşıyoruz. Facebook’un canlı yayınlar için 50 milyon dolar yatırım yaptığını açıklaması ve Periscope türevi platformların günden güne çoğalması, geleceğin canlı yayınlarda olduğunu net bir şekilde ortaya koyuyor. Canlı yayın platformları arasında önde gelen isimlerden olan YouTube, bu özelliği mobil cihazlara getirerek daha da yaygınlaştırmayı hedefliyor.
DEVAMIÖzellikle son dönemlerde canlı yayın uygulamalarının büyük bir yükseliş yaşadığına şahit oluyoruz. Artık insanlar video çekip paylaşmak yerine yaşadığı anı canlı olarak diğer insanlara ulaştırmayı daha kolay ve eğlenceli buluyor. Meerkat’i dize getiren Periscope şimdilik rakip tanımasa da yakın zamanda Google’ın yeni servisi Periscope‘a dişli bir rakip olacağa benziyor.
DEVAMI