reklamı kapat

POPÜLER

IBM alışveriş deneyimini farklı bir boyuta taşıyor

IBM’in artırılmış gerçekliğe sahip uygulaması kullanıcıların alışveriş deneyimini ileri boyuta taşıyor. Şirketin prototip aşamasında olan uygulaması kullanıcıların ürün raflarını akıllı telefonlarının kameraları yardımıyla taramalarına ve ürünlerle ilgili bilgilere ulaşmasına olanak tanıyor.

ARTIRILMIŞ GERÇEKLİKLE DETAYLI BİLGİ
IBM’in artırılmış gerçekliğe sahip uygulamasında kullanıcılar, bir ürünü kameraya tanıttıktan sonra o ürünün özelliklerini, içindekilerini, fiyatını ve o ürün hakkındaki yorumlarını öğrenebiliyor. Kullanıcılar bununla birlikte sosyal ağlarını uygulama ile paylaşarak arkadaşlarının görüşlerini de alabiliyor. Yazılım kullanıcıların kamerayı tanıttıkları bir ürünü şekillere, renklere veya gelişmiş görüntü teknolojilerine göre tanıyor. IBM’in Smarter Commerce altyapısına dayanan uygulama kullanıcılara özellikle yeni ürünleri deneyip denememe konusunda da yardımcı oluyor. Üstelik uygulamanın sunduğu sanal gerçeklik katmanı sunduğu bilgilerin yanında fırsat kuponları ve indirimlere de yer veriyor. IBM’in belirttiğine göre alışveriş yapan kullanıcılar uygulamaya kendi ihtiyaç ve tercihlerine göre girebiliyor ve alerjenler, şeker miktarı ve geri dönüşümlü paketleme gibi ek bilgiler de uygulama üzerinden kullanıcılara sunuluyor.

YORUMLAR